رزمایش پلیس چین نزدیک مرز هنگ کنگ

به گزارش وبلاگ واحدی، پلیس چین در نزدیکی مرز هنگ کنگ در حال برگزاری رزمایش بوده و اعلام نموده است که این رزمایش از پیش برنامه ریزی شده بوده و ارتباطی به رویدادها در هنگ کنگ ندارد.

رزمایش پلیس چین نزدیک مرز هنگ کنگ

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پلیس چین در حال برگزاری رزمایشی در منطقه شن زن در نزدیکی مرز هنگ کنگ است.

افسران پلیس این رزمایش را در ورزشگاه ورزشی در این منطقه برگزار می نمایند و ده ها خودرو و کامیون زرهی در بیرون این ورزشگاه دیده می شوند.

رسانه های چین اعلام نموده اند که رزمایش شن زن از پیش برنامه ریزی شده بوده و هیچ ارتباط مستقیمی به ناآرامی ها در هنگ کنگ ندارد.

برآورد ها درباره ارتباط این رزمایش با حوادث هنگ کنگ پس از آن صورت می گیرد که دولت مرکزی چین اعلام نموده که اعتراضات در هنگ کنگ در حال تبدیل شدن به اقدامات تروریستی است.

تظاهرات در هنگ کنگ که 10 هفته متوالی ادامه دارد، ابتدا در اعتراض به لایحه استرداد مجرمین هنگ کنگ به چین شروع شد اما بعد از آن معترضان خواهان حقوق و آزادی های بیشتر شدند و اعتراضات را به خشونت کشیدند.

پکن معتقد است که واشنگتن در دامن زدن به آشوب های هنگ کنگ نقش داشته است. اخیراً نیز تصاویری از یک دیپلمات آمریکایی در حین دیدار با رهبران معترضان هنگ کنگ منتشر شده است.

با این حال، واشنگتن مدعی است که نقشی در اعتراضات هنگ کنگ ندارد و دیدار با افراد مختلف را یک امری کاملاً طبیعی و عادی جلوه داده است.

این در حالی است که وونگ کیم مو سخنگوی معترضان هنگ کنگی روز شنبه خاطرنشان کرد: ممکن است از کشورهای دیگر یاری بگیریم، ممکن است سراغ آمریکا، اتحادیه اروپا برویم، ممکن است سراغ کشورهای دیگر برویم.(جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 334

به "رزمایش پلیس چین نزدیک مرز هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش پلیس چین نزدیک مرز هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید