رضا ناصحی: در شرایطی نابرابر به مصاف سپاهان رفتیم، صدر جدول را پس می گیریم

به گزارش وبلاگ واحدی، رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در شرایطی نابرابر مقابل سپاهان به میدان رفتیم، ولی این شکست باعث نمی گردد تا موقعیت مان به خطر بیفتد.

رضا ناصحی: در شرایطی نابرابر به مصاف سپاهان رفتیم، صدر جدول را پس می گیریم

رضا ناصحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت پدیده و اینکه آنها بعد از شکست برابر سپاهان صدر جدول را از دست دادند، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم، ضمن اینکه در شرایطی نابرابر به مصاف حریف رفتیم، چون سپاهان دو روز بیشتر از ما برای این بازی فرصت داشت. همه دیدند که در این بازی چقدر خوب بازی کردیم، ولی متأسفانه باختیم. با این حال این شکست باعث نمی گردد تا موقعیت مان به خطر بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می تواند دوباره به صدر جدول برگردد، تأکید کرد: در بازی های سال جاری جدول بارها تغییر می نماید و این چیز عجیبی نیست. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و دوباره صدر جدول را پس می گیریم. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و مطمئن باشید باخت به سپاهان را هم جبران خواهیم کرد. دو بازی پایانی در نیم فصل اول هم برای مان مشخص کننده است و باید خوب امتیاز بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان در رابطه با اینکه آیا تیمش می تواند در لیگ سال جاری شانس قهرمانی داشته باشد، گفت: در ابتدای لیگ تصور خیلی ها این بود که نتایج ما اتفاقی است، اما در ادامه ثابت کردیم که این طور نیست. ما تیم خوبی داریم و گل محمدی هم یک مربی باتجربه و کاربلد است. قطعاً تا آخرین هفته می توانیم جزو مدعیان قهرمانی باشیم. تیم ما برای قهرمان شدن از لحاظ فنی چیزی کمتر از مدعیان دیگر ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 146

به "رضا ناصحی: در شرایطی نابرابر به مصاف سپاهان رفتیم، صدر جدول را پس می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا ناصحی: در شرایطی نابرابر به مصاف سپاهان رفتیم، صدر جدول را پس می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید