رییس جمهوری برزیل ابتلا به کرونا را تکذیب کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، رییس جمهوری برزیل که به تازگی گزارش هایی درباره مبتلا شدنش به کرونا منتشر شده بود، خاطرنشان کرد که این گزارش ها صحت ندارد.

رییس جمهوری برزیل ابتلا به کرونا را تکذیب کرد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، ژایر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل در واکنش به گزارش های منتشر شده درباره مبتلا شدن وی به کرونا توئیتی منتشر کرد. او نوشت: اخبار رسانه های جعلی را باور نکنید. آنها کسانی هستند که به شما احتیاج دارند.

او در توئیت دیگری نوشت که به کرونا مبتلا نشده است.

ادواردو بولسونارو، پسر رییس جمهوری برزیل نیز دقایقی پیش توئیتی منتشر کرد و نوشت: نتیجه آزمایش کرونای ژایر بولسونارو منفی است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد، این واکنش ها از سوی خانواده بولسونارو در حالی مطرح شده که منابع برزیلی پیش تر از مثبت بودن نتیجه آزمایش اولیه کرونای ژایر بولسونارو خبر دادند.

نیویورک تایمز نیز خبر ابتلای رییس جمهوری 64 ساله برزیل به کرونا را به نقل از رسانه های محلی برزیل منتشر نموده و نوشت، بولسونارو همان فردی است که به تازگی پاندمی کرونا را یک توهم قلمداد نموده بود.

بر اساس گزارش ها، رییس جمهوری برزیل امروز (آدینه) در حالی که ماسک بر صورت داشته، رویت شده است. او به تازگی و پس از ملاقات با ترامپ به برزیل بازگشته است.

اخباری که پیش تر منتشر شده بود، حاکی از آن است که مسئول رسانه ای دفتر ریاست جمهوری برزیل نیز به کرونا مبتلا شده است. این مقام مسئول نیز در ملاقات رییس جمهوری برزیل با ترامپ حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 906

به "رییس جمهوری برزیل ابتلا به کرونا را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جمهوری برزیل ابتلا به کرونا را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید