زمان بندی تازه طرح ترافیک تهران

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: زمان بندی تازه اجرای طرح ترافیک در مرکز بر اساس ابلاغیه وزارت کشور و تصمیم هیات پنج نفره تایید و اعلام شد.

زمان بندی تازه طرح ترافیک تهران

مناف هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس بخشنامه وزارت کشور مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات، طبیعی بود که برای شهروندان تسهیلاتی فراهم کنیم.

وی یادآورشد: شهرداری برای آنکه خروج کارکنان ادارات از محدوده طرح ترافیک آسانتر گردد، این تسهیلات را در نظر گرفت و زمان خروج رایگان را از ساعت 14:30 سابق به 13 رساند.

هاشمی با بیان اینکه وزارت کشور ساعت کاری نو کارکنان را از 6:30 تا 13:30 در نظر گرفته است، اظهارداشت: خود زمان معمول اجرای طرح ترافیک در محدوده مشخص شده، 8:30 صبح تا 16 با یک خروج آزاد بود که پس از ابلاغیه وزارت کشور و در پی آن استانداری، شهرداری تصمیم به تغییر ساعت خروج آزاد از محدوده طرح ترافیک گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: تصمیمی بود که در کمیسیون امنیتی وزارت کشور گرفته و به ما ابلاغ شده و استانداری هم ابلاغ نموده است و ما از این 2 بخشنامه استفاده کردیم.

هاشمی اضافه کرد: چراکه تغییر ساعت ترافیک بر عهده ستاد ترافیک است و نظر پنج عضو اصلی را را دریافت کردیم و تصمیم به اعمال این تغییر در زمابندی طرح ترافیک گرفتیم.

وی تاکید نمود: هیچ تغییری در ساعت کاری حمل و نقل عمومی ایجاد نمی گردد و این اقدامات برای مراعات شرایط برق و شرایط موجود کشور است و همه باید در این زمینه همکاری نمایند.

هاشمی خاطر نشان کرد: این رویه تا زمانی که شرایط برق به همین منوال است و وزارت کشور اعلام ننموده باشد، ادامه دارد؛ اگرچه به شهرداری زمابندی سه هفته ای اعلام شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1890

به "زمان بندی تازه طرح ترافیک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی تازه طرح ترافیک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید