سالانه 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین سفر می نمایند

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: فرماندار شهرستان سرعین گفت: سالانه حدود 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین مسافرت می نمایند ولی گردشگران خارجی حضور کمرنگ تری در این منطقه دارند.

سالانه 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین سفر می نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، محمد باقر بهشتی صبح امروز در جلسه تشکیل کانون توسعه شهرستان سرعین در جمع مسئولان اظهار کرد: در آمد کشور باید از وابستگی دولت خارج گردد و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی این شرایط موجود بهبود پیدا کند که مشکل آب بزرگترین مشکل کشور است که نیازمند مصرف بهینه و مدیریت راهبردی است.

وی اضافه نمود: سرعین ظرفیت بالایی برای درآمدزایی کلان دارد که در این راستا راهبردهای مناسب باید لحاظ گردد و توسعه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به عزم ملی، مدیریت اصولی، جذب سرمایه گذاران، استفاده از مشاوران نخبه و متخصص و نگاه آینده نگر در گروه فعالیت جهادی و توسعه گر است.

معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل توضیح داد: تفکر طراحی سرعین باید فرا ملی باشد و ایده های توسعه این شهرستان هر چه زودتر باید اتخاذ گردد.

بهشتی اضافه نمود: روحیه رقابت پذیری در بین سرمایه گذاران باید ایجاد گردد و هدف کانون توسعه شهرستان ها ایجاد رقابت در بین شهرستان ها و استقبال و اجرایی کردن ایده های جدید است.

سرعین پذیرای 8 میلیون گردشگر در سال

فرماندار شهرستان سرعین نیز در این جلسه گفت: سالانه حدود 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین مسافرت می نمایند ولی گردشگران خارجی حضور کم رنگتری در این منطقه دارند که باید زیرساخت های مناسب جذب این گردشگران ایجاد گردد.

عاطف ناصری اعلام کرد: سرعین علاوه بر اینکه دارای آب های معدنی است قابلیت و ظرفیت های دیگری را نیز شامل می گردد که از جمله آنها می توان به گیاهان دارویی آلوارس اشاره نمود که با ارج نهادن به این بخش ها می توان سرعین را به بزرگترین منطقه توریستی و گردشگری خاورمیانه تبدیل کرد.

وی تشریح کرد: نباید دیدگاه به سرعین تک بعدی باشد باید طوری فعالیت داشته باشیم تا ابعاد فعالیت متوازن بوده وعلاوه بر توریستی بودن، قطب دیگر نیز مد نظر گردشگران باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 806

به "سالانه 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین سفر می نمایند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سالانه 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین سفر می نمایند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه 8 میلیون گردشگر داخلی به سرعین سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید