سقوط آزاد بازار موبایل

به گزارش وبلاگ واحدی، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت اعلام نموده اند که رشد بازار فروش گوشی های هوشمند در سال 2019 میلادی به 7 درصد رسیده است.

سقوط آزاد بازار موبایل

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بازار فروش موبایل در سال های اخیر با رکود چشمگیری روبرو شده است و همچنان گزارش های منتشر شده در منابع و رسانه های خبری نشان می دهد که این بازار روندی نزولی را در پیش گرفته است.

بر اساس گزارشی که کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت در وب سایت economictimes منتشر نموده اند، می توان دریافت که علت رکود بازارهای دنیای موبایل، افزایش قیمت گوشی های هوشمند، کاهش نرخ رشد اقتصاد دنیای و بحران های مالی در بسیاری از کشورهای دنیا بوده است که در واقع موجب شده کاربران مدت زمان بیشتر و طولانی تری از گوشی های خود استفاده نمایند و تمایل کمتری به خریداری زود به زود موبایل داشته باشند.

طبق آمار و اطلاعات مندرج در این گزارش، رشد بازار گوشی های هوشمند در سال 2019 میلادی به 7 درصد رسیده است. این در حالیست که این رقم در سال 2018 میلادی 10 درصد و سال قبل از آن، 2017، برابر با 13 درصد ثبت و گزارش شده است.

البته بعضی دیگر از کارشناسان بر این باورند که گوشی های هوشمند در یکی دو سال اخیر با تفاوت های چشمگیر و قابل توجهی در قابلیت و امکانات خود روبرو نشده اند و همین تفاوت های کوچک و ناچیز موجب شده است کاربران برای خریداری مجدد و صرف هزینه های گزاف در خرید گوشی تمایل چندانی نشان ندهند.

همه این مسائل موجب شده است که بسیاری از آنها شرایط کنونی بازار دنیای موبایل را بحرانی و درحال هشدار اعلام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 855

به "سقوط آزاد بازار موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط آزاد بازار موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید