شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست که به همت پژوهشکده ارتباطات روز دوشنبه 22 مرداد 97 ساعت 10 صبح برگزار می‌شود، بهناز سیکارچی، دانش‌آموخته علوم ارتباطات اجتماعی، سخنرانی خواهد کرد.

شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی می شود

تعریف تبلیغ و تأثیر تبلیغات بر روی مخاطب، بررسی شاخص‌های تبلیغات و شناسایی اولویت‌های آن در حوزه دیداری و شنیداری، و تبیین قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور و ممنوعیت‌های تبلیغاتی در این حوزه از محورهای مورد بحث در این نشست خواهد بود.

منبع: mehrnews.com

به "شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با شاخص های تبلیغات در حوزه دیداری و شنیداری بررسی می شود

نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید