شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری نمایند

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در صورتی که مصوبات این نشست ها پیگیری نشود، نشست های ما تنها چند برگ کاغذ در پی داشته است.

شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری نمایند

وی بر لزوم یاری شهرداری ها و دهیاری ها به آموزش و پرورش تاکید نمود و ادامه داد: آموزش و پرورش با وجود امکانات محدودی که بر عهده دارد، رسالت سنگینی بر عهده دارد و احتیاج است که همه به یاری این دستگاه بشتابند.

استاندار بوشهر اعلام کرد: آموزش و پرورش وظیفه سنگین و مهم تربیت آینده سازان کشور را بر عهده دارد و به همین دلیل باید به خوبی حمایت گردد تا این مسئولیت خطیر را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مناسب مدارس احتیاجمند همراهی همه دستگاه ها و خیرین است، اضافه کرد: در زمینه روستامرکزی هم باید از طریق شورای آموزش و پرورش شهرستان ها اقدامات لازم انجام گردد.

گراوند بیان نمود: دانشگاه خلیج فارس نیز همکاری لازم را در زمینه احداث آکادمی داشته باشد و یاری گردد تا این مهم به نتیجه لازم برسد تا شاهد تقویت بنیه علمی دانش آموزان باشیم.

وی تاکید نمود: راه اندازی و فعالیت دبیرستان دانشگاه خلیج فارس می تواند زمینه حضور 300 دانش آموز را فراهم ساخته و دانش آموزان در یک محیط علمی با کیفیت به تحصیل بپردازند که باری را از دوش آموزش و پرورش برمی دارد.

استاندار بوشهر توضیح داد: به منظور احداث آکادمی دانشگاه خلیج فارس دستور پرداخت دو میلیارد تومان را داده ایم و باید در تخصیص این اعتبار تسریع گردد تا در سریع ترین زمان شاهد تکمیل آن باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 79

به "شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر با آموزش و پرورش همکاری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید