شکار بزرگ استقلال جدا می گردد؟

به گزارش وبلاگ واحدی، یکی از شایعات به امین قاسمی نژاد مهاجم مطرح استقلال مربوط است که ابتدای فصل جاری با کلی امید و آرزو به حمع شاگردان مجیدی پیوست و حالا می گویند شاید در نیم فصل از جمع استقلالی ها جدا شده و راهی تیم دیگری گردد.

شکار بزرگ استقلال جدا می گردد؟

پیش از این اطلاع دادیم که بعضی مسائل حقوقی طی هفته های گذشته برای این مهاجم به وقوع پیوسته بود که منجر به بیرون ماندن وی از فهرست دو بازی اخیر آبی ها شده بود. هرچند بعضی سعی کردند این مسائل را به مسائل فنی ربط بدهند و عنوان کردند که بیرون ماندن امین از فهرست بازی های اخیر استقلال سیگنالی برای خداحافظی این مهاجم از جمع آبی پوشان محسوب می گردد اما طبق شنیده ها طی صحبت های اجرا شده بین مجیدی با قاسمی نژاد در تمرینات روزهای اخیر استقلال، سرمربی استقلالی ها به این بازیکن اعلام نموده است که همچنان او را می خواهد و اصلا روی جدایی از جمع آبی ها در نیم فصل دوم حسابی نکند.

در تمرینات نیز این بازیکن از لحاظ اخلاقی و فنی خود را خیلی خوب نشان داده است اما به خاطر بعضی مسائل روحی و روانی و اقتصادی ازجمله شکایت پدیده و سپس مدیر برنامه های سابق این بازیکن، قاسمی نژاد از لحاظ روحی و انگیزشی تا حد زیادی دچار افت شده که به نظر می رسد با رفع شدن این مسائل، این بازیکن دوباره به روزهای اوج باز خواهد گشت.

وکیل این بازیکن شاقتصادی در گفت وگویی کوتاه ضمن تکذیب جدایی قاسمی نژاد از جمع آبی ها گفت: امین در استقلال می ماند. دیروز با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفتم با توجه به شرایط اگر به امین نیازی ندارید اجازه بدهید در فضایی محبت آمیز این بازیکن جدا گردد که مجیدی گفت این بازیکن را تا خاتمه فصل می خواهد و برای هیچ تیمی رضایتنامه اش را صادر نمی کند.

وی بعلاوه از بسته شدن موقت پرونده اقتصادی باشگاه مشهدی در رابطه با رضایتنامه این بازیکن اطلاع داد و گفت با پدیده درخصوص به جای مانده مبلغ رضایت امین به توافق رسیده اند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2106

به "شکار بزرگ استقلال جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار بزرگ استقلال جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید