علی نژاد: وزارت ورزش دخالتی در زمان انتخابات فوتبال ندارد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال هنوز از چالش هایی مانند هیات فوتبال استان تهران و تیم امید و مسائل مرتبط با آنها به طور کامل و نتیجه بخش عبور نکرده که به واسطه استعفای یکباره مهدی تاج از ریاست با چالش بزرگتری برای انتخابات روبرو شده است.

علی نژاد: وزارت ورزش دخالتی در زمان انتخابات فوتبال ندارد

این در حالی است که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، حدود 5 ماه تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده و همین مسئله ابهاماتی در خصوص زمان برگزاری مجمع و انجام آن در امسال یا سال آینده ایجاد نموده است. با همه اینها وزارت ورزش تاکید دارد که در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و زمان آن هیچ ورودی نخواهد داشت.

مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و زمان برگزاری آن اعضای هیات رئیسه این فدراسیون تصمیم گیرنده خواهند بود. وزارت ورزش هیچ ورود و دخالتی در این زمینه نخواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه نشست اولیه برای معین تکلیف مدیریت فدراسیون فوتبال و انتخاب سرپرست در محل وزارت ورزش برگزار گردید، اعلام کرد: صرفا برای اینکه در جریان موضوع قرار بگیریم اقدام به برگزاری این نشست کردیم وگرنه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات عملکردی مستقل دارد. وزارت ورزش در هیچ موردی به آن ورود نمی کند اما در عین حال نظارت لازم را خواهیم داشت.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش تاکید نمود: انتخابات فدراسیون فوتبال باید به طور کامل طبق اساسنامه برگزار گردد. نظارت وزارت ورزش هم از این حیث است که برگزاری انتخابات منافاتی با اساسنامه نداشته باشد.

علی نژاد در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در امسال یا سال آینده هیچ توصیه ای ندارد؟ نیز گفت: در این زمینه هم ورودی نخواهیم داشت. تا آنجا هم که اطلاع دارم هنوز تصمیم قطعی برای معین زمان انتخابات گرفته نشده است اما قطعا با مدیریت آقای بهاروند همه مسائل به خوبی و قانونی پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 814

به "علی نژاد: وزارت ورزش دخالتی در زمان انتخابات فوتبال ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: وزارت ورزش دخالتی در زمان انتخابات فوتبال ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید