فتحی: استراماچونی اصراری به خروج بازیکنان از لیست نداشت، توهین روزنامه ایتالیایی به استقلال بی پاسخ نمی ماند

به گزارش وبلاگ واحدی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال نحوه صدور کارت بازی سه بازیکن این تیم را اعلام و توضیحاتی نیز در خصوص حواشی اخیر آبی پوشان ارائه کرد.

فتحی: استراماچونی اصراری به خروج بازیکنان از لیست نداشت، توهین روزنامه ایتالیایی به استقلال بی پاسخ نمی ماند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای ضمن اعلام خبر صدور کارت بازی سه بازیکن این تیم درباره چند موضوع دیگر هم نکاتی را یادآور شد که این مصاحبه را در زیر می خوانید:

ماجرای صدور کارت سه بازیکن تیم استقلال به کجا رسید؟

چک و تضامین کافی را جهت پرداخت بدهی طلبکاران باشگاه استقلال و در وجه آنها در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادیم تا به این عزیزان پرداخت گردد. کمیته مشخص وضعیت را در این مورد قانع کردن کردیم و در نهایت کارت این سه بازیکن صادر شد.

در خبرها آمده بود که سه بازیکن تیم استقلال توسط کادر فنی کنار گذاشته شدند. آیا این موضوع واقعیت دارد؟

سرمربی اصراری بر خروج این بازیکنان نداشت، چراکه این نفرات جزو سرمایه های باشگاه استقلال هستند و قرار شد که حفظ شوند.

غیبت سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی منجر به اعتراض خبرنگاران شد.

هر چند اشتباه از سمت من نبوده است، اما از اصحاب رسانه عذرخواهی می کنم.

درباره شایعه عدم حضور مرتضی تبریزی در لیست بازی امروز استقلال مقابل فولاد چه نظری دارید؟

این خبر را من هم شنیدم که در صورت صحت به سرمربی مربوط است و دخالتی ندارم و مهم نظر آقای استراماچونی است. از روزی که ایشان به استقلال آمدند، تمام بازیکنان با نظر ایشان انتخاب شدند و حالا هم باید همگی به تصمیم ایشان احترام بگذاریم. من ضروری است که از طرفداران استقلال بخواهم با حضور در استادیوم آزادی یک شب خوب را برای تیم محبوب مان در اولین بازی خانگی فصل جدید رقم بزنند.

یک روزنامه ایتالیایی از عنوان توهین آمیزی علیه باشگاه استقلال استفاده نموده بود. واکنش باشگاه چه خواهد بود؟

این موضوع از طرف باشگاه استقلال بدون پاسخ رسمى باقی نخواهد ماند. ما این کار را به بعد از بازی با فولاد و در شرایط تعطیلات موکول کردیم. استقلال پرافتخارترین و پرتماشاگرترین تیم آسیاست. بازیکنان و مربیان خارجی فراوانی در 74 سال گذشته عضو این باشگاه بودند و همواره از زندگی در فضای استقلال و کشور عزیز اسلامی مان راضی بودند. من در چند ماه گذشته با آقای استراماچونی رابطه صمیمى داشته و دارم. ایشان بارها در صحبت هایی که داشته نظرات بسیار مثبتی درباره مردم و نهایت رضایت از زندگی در تهران مطرح نموده است و از خود آقای استراماچونی هم اگر بپرسید، حتماً ادعای روزنامه ایتالیایی را تأیید نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 385

به "فتحی: استراماچونی اصراری به خروج بازیکنان از لیست نداشت، توهین روزنامه ایتالیایی به استقلال بی پاسخ نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی: استراماچونی اصراری به خروج بازیکنان از لیست نداشت، توهین روزنامه ایتالیایی به استقلال بی پاسخ نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید