فرصت های فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی در ایران و ویتنام وجود دارد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران : رئیس مجلس امروز در دیدار با رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام، گفت: ظرفیت های مناسبی برای توسعه و گسترش همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و ویتنام وجود دارد.

فرصت های فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی در ایران و ویتنام وجود دارد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران ، نگوین کیم خوآ رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام ظهر امروز سه شنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

علی لاریجانی در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت تقویت و تحکیم مناسبات دوجانبه در عرصه های سیاسی و مالی، گفت: ظرفیت های مناسبی برای توسعه و گسترش همکاری های میان جمهوری اسلامی ایران و ویتنام وجود دارد و مجلس شورای اسلامی بر توسعه روزافزون مراودات محبت آمیز دو طرف به ویژه روابط پارلمانی تأکید دارد.

وی در ادامه توضیح داد: فرصت های فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی دوکشور وجود دارد که بایستی با گسترش ارتباطات بخش های مختلف اجرایی گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه تقویت مراودات بخش های خصوصی دو کشور را سبب آشنایی و تعاملات هر چه بیشتر میان تجار و بازرگانان ایران و ویتنام و تقویت همکاری ها در عرصه های مالی، صنعتی و کشاورزی دانست.

در ادامه این دیدار نگوین کیم خوآ با ابراز خشنودی از سفر به ایران بر ضرورت شناخت هر چه بیشتر مردم دو کشور از یکدیگر تأکید کرد و گفت: ظرفیت های خوبی در بخش های مالی و کشاورزی ویتنام وجود دارد که می توان با تسهیل تبادلات مالی و صنعتی زمینه بهره گیری از آنها را در راستای تحکیم همکاری های دو کشور فراهم کرد.

رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام در خاتمه روابط سیاسی و پارلمانی میان ویتنام و ایران را محبت آمیز خواند و توضیح داد: رفت وآمد مقامات سیاسی و پارلمانی دوکشور موجب بسط و توسعه مراودات محبت آمیز در عرصه های مختلف به ویژه روابط پارلمانی می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 376

به "فرصت های فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی در ایران و ویتنام وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی در ایران و ویتنام وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید