قائم مقام استقلال خوزستان: راهنمایی تیم فعلاً برعهده بوستانی و مبعلی است، مانع رشد دلفی و هیچ بازیکنی نمی شویم

به گزارش وبلاگ واحدی، سیداحمد پورهاشمی, قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با اعلام اینکه فعلاً راهنمایی این تیم برعهده کریم بوستانی است, گفت: هیئت مدیره باید تکلیف کادر فنی را روشن کند.

قائم مقام استقلال خوزستان: راهنمایی تیم فعلاً برعهده بوستانی و مبعلی است، مانع رشد دلفی و هیچ بازیکنی نمی شویم

سیداحمد پورهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره استعفای محمداسد مسجدی از سرپرستی باشگاه استقلال خوزستان گفت: فعلاً از سوی مسجدی استعفای کتبی به دست ما نرسیده است. اگر مسجدی استعفا نموده باشد ما همگی زیر نظر مالک باشگاه و کارخانه گروه ملی هستیم و در این صورت غفوری (مدیرعامل گروه ملی) باید برای این پُست جایگزین انتخاب کند. فعلاً ما داریم کار های باشگاه را طبق برنامه انجام می دهیم.

وی در مورد وضعیت کادر فنی این تیم عنوان نمود: فعلاً کریم بوستانی با یاری ایمان مبعلی که یکی از بازیکنان باتجربه استان خوزستان است, دارند کار را پیش می برند و فعلاً راهنمایی تیم با آنهاست. منتظر هستیم تا هیئت مدیره باشگاه تکلیف کادر فنی را تعیین کند و اگر گزینه هایی دارند, معرفی نمایند و در غیر این صورت اگر نظرشان روی کادر فنی فعلی است اعلام گردد تا بوستانی کارش را با جدیت بیشتر ادامه دهد. البته مجموعه باشگاه استقلال خوزستان, ارزش و صندلی بالای بوستانی را می شناسد و سعی می نماید از این سرمایه به بهترین شکل استفاده کند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان راجع به بحث جدایی چند بازیکن استقلال خوزستان از جمله یونس دلفی, گفت: ما به یونس دلفی و سایر بازیکنان بیان کرد ه ایم که اگر پیشنهادی از تیم های داخلی یا خارجی دارند, باید این پیشنهادات کتباً به دست باشگاه برسد و بعد مورد آنالیز قرار بگیرد, اما در هر صورت ابتدا منافع باشگاه برای مان مهم است و طبق صلاح باشگاه درباره جدایی بازیکنان تصمیم گیری می گردد. البته قرار بر این است که از رشد بازیکنان جلوگیری نگردد و اگر بچه ها پیشنهادات خوبی از تیم های داخلی و یا خارجی داشتند, با آنها همکاری گردد تا پیشرفت نمایند، اما همان طور که گفتم اولویت در جدایی بازیکنان منافع باشگاه است.

پورهاشمی در واکنش به اینکه گفته می گردد جدایی دلفی قطعی شده است, اشاره نمود: هنوز هیچ درخواست کتبی برای جذب دلفی به باشگاه نرسیده است. البته شفاهاً صحبت هایی شده است، اما منتظر درخواست کتبی هستیم.

وی درباره وضعیت وحید نامداری و وحید خشتان نیز یادآور شد: خشتان همین امروز درباره پیشنهاداتی که داشته با من صحبت نموده است، اما وضعیت برای این بازیکنان نیز مشابه است و هر کدام از آنها اگر پیشنهادی دارند باید این پیشنهاد کتباً به باشگاه ارسال گردد تا در هیئت مدیره برای آنها تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 172

به "قائم مقام استقلال خوزستان: راهنمایی تیم فعلاً برعهده بوستانی و مبعلی است، مانع رشد دلفی و هیچ بازیکنی نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام استقلال خوزستان: راهنمایی تیم فعلاً برعهده بوستانی و مبعلی است، مانع رشد دلفی و هیچ بازیکنی نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید