قدردانی برانکو از طرفداران پرسپولیس ، خواسته ام این بود که با احترام با من رفتار می کردند

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن گلایه از بی تعهدی مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت مطالباتش، از طرفداران این تیم بابت حمایت های شان قدردانی کرد.

قدردانی برانکو از طرفداران پرسپولیس ، خواسته ام این بود که با احترام با من رفتار می کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم باشگاه پرسپولیس قرار بود تا امروز (آدینه 21 شهریور) مابقی طلب برانکو را طبق ضرب الاجل مشخص شده از سوی فیفا پرداخت کند، اما این کار صورت نگرفت و باشگاه نامه ای به سرمربی پیشین خود زد و فرصتی 20 تا 30 روزه دیگر برای پرداخت مطالبات وی خواست که با مخالفت او و وکلیش روبرو شده است. با این شرایط فیفا به طور اتوماتیک پرسپولیس را از پنجره نقل وانتقالات محروم خواهد نمود و مجازات های بعدی هم در صورت عدم پرداخت این طلب، اعمال خواهد شد. در روزهای اخیر اما طرفداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی نسبت به عدم توجه مدیران باشگاه پرسپولیس به موضوع پرداخت طلب برانکو واکنش شدیدی نشان داده اند و خواستار تسویه حساب هر چه سریع تر با سرمربی پیشین خود شده اند.

برانکو ایوانکوویچ در واکنش به حمایت طرفداران پرسپولیس که در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی خواستار پرداخت هر چه سریع تر مطالبات سرمربی پیشین و پیروز خود شده اند، گفت: از تمامی طرفداران پرسپولیس بابت عشق و محبتی که نسبت به من داشته اند، قدردانی می کنم و من هم به آنها عشق می ورزم. پرسپولیس و طرفدارانش بابت لحظاتی که با هم داشته ایم، بابت کارهایی که با هم انجامش دادیم و بابت عظیم ترین پیروزیت های تاریخ باشگاه، تا انتها عمرم در قلبم خواهند بود.

وی توضیح داد: شاید بعضی هنوز نسبت به توانایی هایی مربیگری من تردید داشته باشند، اما هیچ وقت کسی شخصیت، صداقت و حرفه ای گری من را زیرسئوال نبرده و تردیدی نسبت به این موارد نداشته است. تنها خواسته من از باشگاه پرسپولیس این بود که همان طور که من با آنها رفتار کردم، با احترام با من رفتار می کردند و طلب من را طبق قراردادی که با هم داشتیم، پرداخت می کردند. بار دیگر از طرفداران پرسپولیس قدردانی می کنم و می خواهم بگویم که عاشق شان هستم.

  • رسول پناه: 7 بازیکن جدید در لیست یحیی هستند | پرونده برانکو را پیش از انتها مهلتش می بندم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1349

به "قدردانی برانکو از طرفداران پرسپولیس ، خواسته ام این بود که با احترام با من رفتار می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی برانکو از طرفداران پرسپولیس ، خواسته ام این بود که با احترام با من رفتار می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید