قطعی گسترده برق، بخش هایی از انگلیس را فلج کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، قطعی گسترده برق در انگلیس و ولز، زندگی حدود یک میلیون شهروند را مختل نموده و موجب اختلال در برنامه حرکت قطار ها و هواپیماها شد.

قطعی گسترده برق، بخش هایی از انگلیس را فلج کرد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، قطعی گسترده برق در بخش هایی از بریتانیا موجب مختل شدن زندگی حدود یک میلیون شهروند شد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این قطعی گسترده از حدود ساعت 5 بعدازظهر روز آدینه به وقت محلی آغاز شد و موجب زمین گیر شدن هواپیماها، اختلال در چهارراه ها و توقف قطارهای درون شهری و بین شهری شد.

اپراتور سیستم شبکه برق ملی خاطرنشان کرد خرابی دو ژنراتور برق عامل این خاموشی ها در سرتاسر لندن، و بعضی مناطق جنوب شرق، میانی،جنوب غرب، شمال غرب و شمال شرقی انگلیس شد.

این شرکت خاطرنشان کرد در لندن حدود 300 هزار، در مناطق میانی و جنوبی غربی و ولز حدود 500 هزار نفر و در نواحی یورکشایر و مناطق شمال شرق نیز حدود 110 هزار نفر تحت تأثیر این خاموشی ها قرار گرفتند.

با این که خاموشی ها دقایقی بیش تر طول نکشید تأخیر در وسایل حمل و نقل عمومی و قطارها و هواپیماها تمام عصر دیروز به طول انجامید.

یکی از مسافران درگیر در این اختلال ها، آن را چیزی شبیه فیلم های آخرالزمانی توصیف کرد. همچنین بعضی دیگر از شهروندان گفتند تلفن همراه فاقد سیگنال بودند و مردم در راهرو های تاریک متروها و سایر معابر از آن ها به عنوان چراغ قوه استفاده می کردند.

از سوی دیگر در خیابان های شهر، خاموشی چراغ های راهنما موجب اختلال در تردد خودروها و ایجاد ترافیک سنگین شد. در بعضی خیابان ها نیز عبور بی وقفه خودروها، گذر عابران پیاده از خیابان ها را به کاری بسیار خطرناک تبدیل کرد.

اپراتور سیستم شبکه برق ملی در حساب توئیتری خود خاطرنشان کرد: از قطعی برق که بخش های گسترده ای از لندن و جنوب شرق را تحت تأثیر قرار داده است آگاه هستیم. معتقدیم این [قطعی] به خاطر خرابی در شبکه ملی برق است که مشترکان ما را تحت تأثیر قرار داده است.

مرکز توزیع برق مناطق غربی این کشور نیز پیغام مشابهی را صادر کرد.

سرگردانی شهروندان در مترو لندن، بعد از قطعی گسترده برق

معطلی مسافران در نتیجه زمین گیر شدن هواپیماها

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 345

به "قطعی گسترده برق، بخش هایی از انگلیس را فلج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی گسترده برق، بخش هایی از انگلیس را فلج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید