مربی تیم ملی از خانه شاگردانش را تمرین می دهد

به گزارش وبلاگ واحدی، مربی تیم ملی فوتوالی جوانان در روزهای شیوع کرونا که هنوز فرصت انجام ورزش گروهی و برگزاری تمرینات تیم ملی فراهم نشده برای حفظ آمادگی شاگردانش، برنامه تمرینی را به وسیله فضای مجازی شروع کرد.

مربی تیم ملی از خانه شاگردانش را تمرین می دهد

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق آماده سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، وحید ایمری شنبه 6 اردیبهشت گفت: از 2 ماه گذشته و پس از شیوع کرونا تمرینات ورزشکاران رشته های مختلف از جمله فوتوالی تعطیل شد که این شرایط در طولانی مدت به ورزشکاران صدمه می زند و آن ها را از آمادگی حضور در مسابقات دور می نماید.

وی اعلام کرد: با هماهنگی رییس انجمن فوتوالی ایران تمرینات رده سنی نوجوانان با ارایه برنامه آماده سازی به وسیله فضای مجازی شروع شد که بر اساس آن، اعضای دعوت شده به اردو موظفند بر اساس برنامه معین شده فیلم های تمرینات خود را به صورت روزانه ضبط و ارسال نمایند.

مربی تیم ملی فوتوالی گفت: با این برنامه ها و تمرینات، بازیکنان ملی پوش علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی و فنی، در خانه خود تمرین می نمایند تا در صورت اعلام تاریخ جدید مسابقات دنیای و آسیایی با آمادگی کامل به مصاف حریفان برویم.

ایمری اعلام کرد: اجرای تمرینات خانگی از جمله کار با توپ به صورت انفرادی و حرکات انعطافی تا سرانجام ماه مبارک رمضان برای بازیکنان تیم ملی فوتوالی جوانان ادامه خواهد داشت.

فوتوالی ورزشی بین المللی است که قوانین آن مشابه والیبال بوده اما مانند فوتبال با پا بازی می گردد و زمانی امتیاز به دست می آید که توپ در زمین حریف اصابت کند یا حریف مرتکب خطا گردد و یا نتواند توپ فوتوالی را برگشت دهد.

طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، در 24 ساعت گذشته هزار و 134 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و تعداد مجموع بیماران کرونایی به 89 هزار و 328 نفر رسید.

ویروس کرونا نخستین بار در دسامبر 2019 میلادی مصادف با آذر و دی سال 1398 در ووهان چین شناسایی شد و با سرایت به بیشتر نقاط دنیا سازمان بهداشت دنیای را بر آن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند؛ اکنون بیش از 2 میلیون و 830 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا شده اند و 197 هزار و 246 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1027

به "مربی تیم ملی از خانه شاگردانش را تمرین می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی از خانه شاگردانش را تمرین می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید