مرزبان: انگیزه پدیده برای کسب سهمیه کار ما را سخت می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تقابل با پدیده را سخت ارزیابی کرد.

مرزبان: انگیزه پدیده برای کسب سهمیه کار ما را سخت می نماید

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس, علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پدیده و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر, گفت: تیم پدیده این فصل نتایج مثبت و خوبی گرفته است. در نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود اما در همین بازی های باقی مانده هم برای کسب سهمیه بازی می نماید و همین کار ما را سخت خواهد نمود.

وی اضافه نمود: تیم پدیده اکنون بسیار سازمان یافته شده، نتایج خوبی کسب می نماید و بازی های خوبی هم انجام می دهد و اکنون این تیم بین مردم مشهد به عنوان یک عضو از خودشان شده است. مردم مشهد به فوتبال خوب احترام می گذارند و استادیوم جدید هم یاری می نماید که مردم برای حمایت از تیم بیایند، چون این استادیوم نزدیک خانه های شان است. این افتخار یک شهر است که مردم می توانند از تیم شهرشان حمایت نمایند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با تمجید از تیم خودش گفت: ما تا به اینجای فصل بازی های فوق العاده خوبی را انجام داده ایم و برای همه مدعیان مشکل ایجاد کردیم اما با وجود بازی های خوب نتایج خوب نگرفته ایم با این حال امیدواریم که با این شرایط تیم را در لیگ برتر نگه داریم و امید زیادی داریم که با نتیجه دریافت در بازی های خانگی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این نوید را به مردم مسجدسلیمان می دهیم که آنها سال آینده هم در لیگ تیم دارند. ما مردم و طرفداران خوش قلبی داریم که فوتبال را دوست دارند. از هفته آینده مصدومان ما هم اضافه خواهند شد که برای بازی با استقلال خوزستان، آنها آماده می شوند. شاید روی کاغذ بازی راحتی با استقلال خوزستان داشته باشیم اما این بازی برای ما یک دربی بزرگ در استان خوزستان است که نتیجه آن هم اهمیت زیادی برای دو تیم دارد. مصدومان زیادی هم برای این بازی داریم و بازیکنانی چون شادکام، محمد پاپی، موسی کولیبالی و... مصدومانی هستند که برای بازی با پدیده در خانه ماندند تا به بازی بعدی برسند. امیدواریم که در بازی فردا مردم مشهد از ما راضی باشند. امیدوارم نه فردا، اما در ادامه راه پدیده بتواند با بازی های خوب برای مردم مشهد سهمیه آسیایی بگیرد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 231

به "مرزبان: انگیزه پدیده برای کسب سهمیه کار ما را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: انگیزه پدیده برای کسب سهمیه کار ما را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید