تور دبی ارزان: مزدوران امارات 150 خانواده را در عدن آواره کردند

به گزارش وبلاگ واحدی، مزدوران وابسته به امارات در شهر کریتر واقع در استان عدن، صد و پنجاه خانواده یمنی را مجبور کردند که منازل خود را ترک نمایند.

تور دبی ارزان: مزدوران امارات 150 خانواده را در عدن آواره کردند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تجاوزات عناصر موسوم به المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) وابسته به امارات در عدن یمن همچنان ادامه دارد.

پایگاه خبری البوابه الیمنیة الاخباریه گزارش داد، مزدوران شورای انتقالی بیش از 150 خانواده از ساکنان شهر کریتر واقع در استان عدن را از خانه هایشان اخراج کردند.

به گزارش این پایگاه، این خانواده ها در اعتراض به اخراج خود، تظاهرات برگزار کردند و از نهادهای حقوقی و بشردوستانه بین المللی خواهان اعمال فشار به شورای انتقالی شدند.

معترضان تأکید کردند که این نهادها باید به وسیله اعمال فشار، کاری نمایند که به منازل خود بازگردند. این افراد تأکید کردند که به ضرب سلاح از منازل خود آواره شدند.

به گفته این افراد، عناصر شورای انتقالی بعلاوه پس از اخراج این افراد، بعضی از خانه ها را تخریب کردند. مزدوران وابسته به امارات از بعضی از این منازل برای احداث مواضع نظامی استفاده می نمایند.

عناصر شورای انتقالی جنوب دهم مهر ماه جاری با عناصر جدا شده از این گروه در شهر کریتر به جان هم افتادند.

در این درگیریها، مختار النوبی فرمانده مزدوران وابسته به عربستان سعودی با عناصر شورای انتقالی در کریتر درگیر شد؛ اقدامی که از آن تحت عنوان کودتای سعودی یاد می گردد.

کارشناسان تأکید دارند که این اقدامات ریاض، برای از بین بردن شورای انتقالی و تشکیل یک گروه نظامی تازه است. این گروه، جایگزین دولت مستعفی خواهد بود؛ دولتی که با آزادسازی مأرب به وسیله ارتش و کمیته های مردمی، عملا به انتها خواهد رسید.

عربستان سعودی و امارات در جنوب یمن دچار تضاد منافع شده اند؛ هر چند دو کشور از سال 1394 ائتلافی برای بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن تشکیل دادند، ولی به شدت دچار اختلافات شدید شده اند که خود را در قالب این درگیریهای خونین نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور دبی ارزان: مزدوران امارات 150 خانواده را در عدن آواره کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: مزدوران امارات 150 خانواده را در عدن آواره کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید