مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید

به گزارش وبلاگ واحدی، مردم ایتالیا هنگام صحیت کردن از دست خود استفاده زیادی می نمایند مخصوصا زمانی که جهت ها را شرح می دهید. اگر با فردی در ایتالیا صحبت می کنید سعی کنید از حرکات دست هم برای رساندن مفهوم بهره ببرید.

مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید

کاپوچینو در فرهنگ ایتالیایی یک نوشیدنی برای صبحانه محسوب می گردد. اگر پس از ساعت 11 صبح کاپوچینو سفارش دهید باید منتظر نگاه های عجیب مردم باشید؛ زیرا یا تصور می نمایند شما عجیب هستید تا اینکه تازه از خواب بیدار شده اید.

اگر در یک رستوران ایتالیایی هستید و از پیشخدمت درخواست سس کچاپ می کنید، بدانید که با این کار قلب سرآشپز را شکسته اید. استفاده از سس کچاپ بری همبرگر یا سیب زمینی سرخ نموده اصلا ایرادی ندارد اما سعی کنید هرگز برای پاستا و پیتزا درخواست سس کچاپ نکنید وگرنه باز هم با نگاه های عجیب مردم روبرو خواهید شد. در سفر به ایتالیا مراقب اموالتان باشید

صبحانه کلاسیک ایتالیایی با شیرینی، قهوه، کاپوچینو و گاهی آب پرتقال کامل می گردد. بیشتر هتل ها و رستوران ها صبحانه گرم سرو نمی نمایند. پس می توانید روز خود را با رفتن به نزدیک ترین کافه و سفارش یک قهوه و نان کروسان و آب پرتقال شروع کنید.

منبع مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید

انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2025

به "مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکات مهم فرهنگ ایتالیایی که پیش از سفر به ایتالیا باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید