مهلت دفاع از خاتمه نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش وبلاگ واحدی، دستورالعمل تمدید مهلت دفاع از سرانجام نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 99-98 ابلاغ شد.

مهلت دفاع از خاتمه نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی استرالیا applyabroad هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد، دستورالعمل تمدید مهلت دفاع از انتها نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 99-98 به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

براساس این دستورالعمل، با توجه به شرایط نامساعد جوی در روز های اخیر در سراسر کشور، به منظور مساعدت با دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در مورد برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی، برگزاری دفاع جلسات از انتها نامه و رساله تا تاریخ 21 بهمن ماه بلامانع است.

در این دستورالعمل تأکید شده است: تمدید مهلت دفاع از انتها نامه و رساله دکتری، تنها در صورت نداشتن منع آموزشی و تأیید شورای گروه آموزشی مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و داشتن کد انتها نامه، امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 874

به "مهلت دفاع از خاتمه نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت دفاع از خاتمه نامه و رساله دانشجویان دانشگاه آزاد تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید