میلان پس از 5 هفته انتها برد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: پس از 5 هفته ناکامی برای کسب پیروزی در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، روسونری پایان طعم پیروزی را چشید.

میلان پس از 5 هفته انتها برد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های هفته چهاردهم سری A، عصر امروز (یکشنبه) تیم بحران زده میلان که فصل را با کسب نتایجی ناامیدکننده شروع نموده و فاصله زیادی با صدرنشینان جدول دارد، میهمان تیم کاتانیا بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز به شکست این تیم قعر جدولی شد تا اولین برد خود در سری A را پس از 5 هفته و 50 روز جشن بگیرد.

در این بازی که چهارمین پیروزی میلانی ها را در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا رقم زد، نخست لوکاس ناهوئل کاسترو در دقیقه 13 برای کاتانیا گلزنی کرد اما در ادامه میلان با گل های ریکاردو مونتولیوو (20)، ماریو بالوتلی (63) و کاکا (81) نتیجه بازی را به سود خود تغییر داد تا با 3 امتیاز آن 17 امتیازی شده و موقتاً به رده دهم جدول صعود کند. در این بازی همچنین پاناجیوتیس تاکتیسیدیس، هافبک کاتانیا در دقیقه 65 از زمین اخراج شد.

هفته چهاردهم سری A امشب با برگزاری پیگیری می گردد برنامه آنها به توضیح زیر است:

کیه وو - لیورنو

اینتر - سامپدوریا

آتالانتا - رم

کالیاری - ساسولو

یوونتوس - اودینزه

در جدول رده بندی سری A، یوونتوس با 34 امتیاز صدرنشین است، رم با 33 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و ناپولی با 28 امتیاز روی پله سوم ایستاده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 433

به "میلان پس از 5 هفته انتها برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان پس از 5 هفته انتها برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید