ناکامی ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم پایانی، نخستین شکست آمریکا رقم خورد

به گزارش وبلاگ واحدی، در انتها دور سوم گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 تیم های برزیل، لهستان، آمریکا و صربستان موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شدند.

ناکامی ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم پایانی، نخستین شکست آمریکا رقم خورد

به گزارش خبرنگاران، دور سوم مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 امروز(جمعه) با برگزاری دو دیدار در حالی به سرانجام رسید ناکامی ایتالیا میزبان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند و نخستین شکست آمریکا پس از 9 بازی رقم خورد.

در نخستین بازی که از ساعت 18:30 انجام شد دو تیم آمریکا و برزبل در حالی در دیداری تشریفاتی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم پیش از این صعودشان به مرحله نیمه نهایی مسجل گردیده بود و تنها در این بازی برای معین تیم صدرنشین رو در روی هم نهاده شدند و در سرانجام این برزیل بود که موفق شد با حساب سه بر صفر در حالی به پیروزی برسد که آمریکایی ها تا به این جا در 9 بازی قبلی به پیروزی رسیده بودند.

برزیل با این برد تعداد پیروزی هایش را به عدد دو رساند و با پنج امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در سوی دیگر شاگردان جان اسپرا هم که ست های بازی را با امتیاز های 25-20، 25-18 و 25-19 به قهرمان المپیک واگذار کردند با یک برد و سه امتیاز گام به دور نیمه نهایی گذاشتند و روسیه هم با دو باخت و یک امتیاز در قعر جدول این گروه نهاده شد تا حذف تلخی لز قهرمانی جهان داشته باشد.

اما در حساس ترین دیدار کا از ساعت 22:45 در شهر تورین برگزار گردید تیم ملی ایتالیا در حالی میزبان لهستان بود کا با توجه به باخت سه بر صفر در دیدار نخست برابر صربستان در این بازی محکوم به برد در سه ست متوالی بود اما شکست ناباورانه در ست نخست آن هم در برابر دیدگان بیش از 10 هزار هوادار خودی و در حضور ستاره هایی هم چون زایتسف و خوان توره نا باعث شد تا لاجوردی پوشان با وجود پیروری سه بر دو برابر مدافع عنوان قهرمانی وداع تلخی با قهرمانی جهان داشته باشند.

شاگردان بلنجینی ست های بازی را با امتیاز های 1425، 25-21، 18-25، 25-17 و 15-11 به سود خود تمام کردند اما با یک برد و دو امتیاز حذف تلخی از قهرمانی جهان داشتند.

از این گروه لهستان با یک برد و چهار امتیاز صدرنشین شد و به همراه صربستان سه امتیازی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

مرحله نیمه نهایی والیبال قهرمانی جهان 2018 فردا (شنبه) برگزار می گردد که برنامه آن به ترتیب زیر است: برزیل - صربستان (ساعت 18:30) لهستان - آمریکا (ساعت 22:45)

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 48

به "ناکامی ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم پایانی، نخستین شکست آمریکا رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم پایانی، نخستین شکست آمریکا رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید