نساجی حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیست، حرف فکری سنگین است

به گزارش وبلاگ واحدی، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص بازی پیش روی آبی پوشان مقابل نساجی گفت: ظاهر این بازی این است که تیم صدر جدول با یک تیم انتهای جدولی بازی دارد و در این بازی تیم صدر جدول هم میزبان است. پس می توان یک پیروزی ساده را برای استقلال پیش بینی کرد. اما واقعیت چیز دیگری است و به نظر من هرگز نباید نساجی را در این دیدار یک حریف دست و پا بسته تصور کرد که برای باختن به تهران می آید.

نساجی حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیست، حرف فکری سنگین است

وی بیان داشت: نساجی در این بازی چیزی برای از دست دادن ندارد و آنها به تهران می آیند تا از استقلال امتیاز بگیرند و حتی بعید نیست دست به یک بازی رو به جلو زده تا ابتکار عمل را هم در دست بگیرند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: نساجی بازیکنان خوبی دارد و شوکی هم که به این تیم وارد شده، با اینکه هنوز کارساز نبوده، اما می تواند از این هفته تاثیرش را داشته باشد. لذا فکری باید تیمش را با همه توان به این بازی بفرستد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: خط دفاعی نساجی پاشنه آشیل این تیم است و آنها در این منطقه کاملاً آسیب پذیر هستند و این درست در حالی است که خط حمله استقلال در اوج واقع شده است و مهاجمان این تیم می توانند با استفاده از این نقطه ضعف نساجی، به این تیم ضربه بزنند. از نظر من مهاجمان استقلال می توانند گره این بازی را باز کنند.

صاحب جمعی در خصوص صحبت های محمود فکری در برنامه زنده تلویزیونی و اشاره او به یک اتاق فکر علیه استقلال بیان داشت: این اتفاق ممکن است افتاده باشد و حتماً فکری از مسائلی خبر دارد که در یک برنامه زنده تلویزیونی این صحبت را می کند. چون این حرف فکری سنگین است و حتماً او بابت ادعای خودش دلایلی دارد. تصور من این است اشاره فکری به افرادی بود که خودشان استقلالی هستند، اما در حال حاضر جایی در باشگاه ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1611

به "نساجی حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیست، حرف فکری سنگین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیست، حرف فکری سنگین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید