نقی زاده: از قرعه سخت در 3 بازی آینده ترسی نداریم، می توانستیم بیشتر از 2 امتیاز بگیریم

به گزارش وبلاگ واحدی، میثم نقی زاده، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها از بازی های سخت شان در سه هفته آینده ترسی ندارند.

نقی زاده: از قرعه سخت در 3 بازی آینده ترسی نداریم، می توانستیم بیشتر از 2 امتیاز بگیریم

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از گذشت دو هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد. در هفته اول که برابر تیم پرمهره تراکتور قرار گرفتیم و بازی مساوی شد، هر چند که می توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و در بازی با صنعت نفت هم شانس برد را داشتیم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به شروع مسابقات، طبیعتاً تمام تیم ها شرایط ایده آلی دارند، ولی با این وضعیت هم می توانستیم بیشتر از دو امتیاز بگیریم. با توجه به بازی هایی که داشتیم بد نتیجه نگرفتیم، ولی تلاش می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به قرعه سخت تیمش در سه هفته آینده و تقابل با استقلال، سپاهان و شهر خودرو بیان نمود: قرعه سختی در انتظار ماست، ولی هیچ ترسی از این سه بازی نداریم. ما برابر تراکتور هم بازی کردیم و شکست نخوردیم، تراکتوری که پرسپولیس را شکست داد. بالاخره در لیگ امسال باید با تمام تیم ها از جمله استقلال، سپاهان و شهر خودرو بازی کنیم. ما می خواهیم نتایجی بگیریم که دل هواداران را شاد کنیم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

نقی زاده در پاسخ به این پرسش که هدف نفت مسجدسلیمان قرار دریافت در چه رتبه ای است، شرح داد: از حالا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. هدف ما انجام بازی زیبا و دریافت نتایج خوب است. در کنار این هدف تلاش می کنیم تا جایگاه آبرومندانه ای هم داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 480

به "نقی زاده: از قرعه سخت در 3 بازی آینده ترسی نداریم، می توانستیم بیشتر از 2 امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: از قرعه سخت در 3 بازی آینده ترسی نداریم، می توانستیم بیشتر از 2 امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید