نمایشگاه تکنولوژی عمان میزبان دانش بنیان های برتر صادراتی می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، شرکت های توانمند و برتر صادراتی ایرانی با حمایت معاونت علمی حضوری مستقل در نمایشگاه تکنولوژی عمان خواهند داشت.

نمایشگاه تکنولوژی عمان میزبان دانش بنیان های برتر صادراتی می گردد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه تکنولوژی عمان یکی از رویداد های پرمخاطب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که هر سال به میزبانی مسقط پایتخت عمان برپا می گردد. در این نمایشگاه بین المللی فعالان و علاقه مندان به این حوزه از سراسر جهان مشارکت می نمایند و آخرین دستاورد های خود در این عرصه را به نمایش می گذارند.

تعداد بازدیدنمایندگان اعلام شده نشان می دهد که این نمایشگاه بالاترین رکورد جذب مخاطبان طی 25 سال گذشته را داشته است. به همین دلیل این نمایشگاه فرصت و مجال خوبی برای دانش بنیان های فعال حوزه فناوری های ارتباطات و اطلاعات ایرانی است تا با حضور در آن، آخرین دستاوردها، محصولات و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و با به روز ترین تجهیزات این حوزه آشنا شوند.

همچنین این نمایشگاه به آن ها اجازه می دهد که با شرکت های متناظر خود در دیگر کشور ها ارتباط بگیرند و بازار خود را در جهان توسعه دهند. با توجه به اهمیت بالای این اتفاق، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حضور مستقل دانش بنیان ها در این نمایشگاه حمایت می نماید.

شرکت های دانش بنیان توانمند و برتر صادراتی برای حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترتنی www.tesc.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 718

به "نمایشگاه تکنولوژی عمان میزبان دانش بنیان های برتر صادراتی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تکنولوژی عمان میزبان دانش بنیان های برتر صادراتی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید