هیئت تجاری لرستان به عمان سفر می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: نائب رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد گفت: اعزام هیئت های تجاری ایرانی به کشور عمان سبب شده تا این دو کشور تا حدودی با ظرفیت های موجود در دو کشور آشنا شوند که برای گسترش روابط تجاری یک گروه تجاری از لرستان به زودی به عمان سفر می نماید.

هیئت تجاری لرستان به عمان سفر می نماید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، در نشست آنالیز راهکارهای گسترش همکاری های مالی عمان با استان لرستان که با حضور اسحاق البوسعیدی مدیرکل امور مالی ایران و عمان در بندرعباس، محمد خاکی نائب رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد، اعضای اتاق بازرگانی لرستان، مدیران واحدهای تولیدی و جمعی از تجار بین المللی استان برگزار گردید، راه های ارتباط دو کشور ایران و عمان در حوزه های مختلف مالی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

محمد خاکی، نایب رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد هدف از این نشست را معرفی توانمندی های لرستان و احتیاجمندی های کشور عمان برای ارتباط مالی سازنده تر و بهتر در آینده معرفی و اظهار کرد: در گذشته با اعزام هیئت های تجاری مختلف به کشور عمان تا حدودی با ظرفیت های این کشور آشنایی پیدا نموده ایم و قصد داریم در آینده ای نه چندان دور هیئتی دیگر را به عمان بفرستیم و زمان احتمالی آن اواخر آذر ماه و اوایل دی ماه است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اعزام هیئت های تجاری دوطرفه از عمان به ایران و همچنین سفر هیئت تجاری ایران به عمان، میزان تبادلات مالی و ارتباط تجاری بین دو کشور بهبود یابد.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی خرم آباد توضیح داد: با توجه به توانمندی های استان لرستان از نظر گردشگری و توریسم و همچنین از نظر صنعت و معدن و توانایی های بسیار در حوزه کشاورزی و با توجه به احتیاجمندی های کشور عمان و احتیاج این کشور به سرمایه گذار خارجی، می توان سطح تبادلات تجاری بین دو منطقه عمان و لرستان را به خوبی افزایش داد.

وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های جدید روابط مالی خارجی در کشور که از سوی دولت تدوین شده است و با توجه به زیرساخت های موجود در کشورعمان و توانایی ها و ظرفیت های لرستان امیدواریم هر دو طرف از فرصت های مناسب و از این نشست های پر بار نهایت استفاده را ببرند و همکاری دو طرف در همه زمینه ها افزایش یابد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 330

به "هیئت تجاری لرستان به عمان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت تجاری لرستان به عمان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید