واردات محصولات شوینده دهان و دندان مختل شد، قاچاق محصولات بی کیفیت از چین

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: رییس اتحادیه فروشندگان لوازم دندانپزشکی از عدم واردات محصولات شوینده دهان و دندان اطلاع داد و گفت: مسائل ارزی، بانکی و تحریم داخلی و خارجی از عوامل تاثیرگذار بر واردات محصولات شوینده دهان و دندان به حساب می آید.

واردات محصولات شوینده دهان و دندان مختل شد، قاچاق محصولات بی کیفیت از چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

رضا لیلاز مهرآبادی در گفت و گو با خبرنگار مالی خبرنگاران، اظهار کرد: مسائل ارزی نگذاشته قیمت محصولات دهان و دندان از سوی سازمان حمایت و وزارت بهداشت کنترل گردد که بهترین روش برای قیمت گذاری بر پایه عرضه و تقاضا است.

او با اشاره به این که باید کار اصولی و منطقی انجام گیرد، بیان نمود: به دلیل اعمال تحریم داخلی و خارجی، کار واردات محصولات دهان شوینده مختل شده و بارها دیده شده محصولات خریداری شده ایرانیان که مجوز ورود به کشور به آن ها داده نشده به کشورهای عربی فروخته شده و بعد از مدت اندکی همان محصولات به وسیله مبادی غیرقانونی به کشور وارد شده که این موضوع تضعیف حقوق ایرانی را در پی دارد.

وی اضافه نمود: کالای قاچاق و بی کیفیت در بسته بندی اصل به وسیله قاچاق و کشور چین به ایران وارد می گردد و اکثر محصولات برند به وسیله قاچاق در داخل کشور وجود دارد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم دندانپزشکی یادآور شد: آنچنان مسواک با کیفیت در کشور وجود ندارد و این در حالی است که بیشترین راه انتقال بیماری های دهان و دندان به وسیله استفاده از مسواک، خمیردندان و نخ دندان بی کیفیت است.

او تاکید نمود: نباید نگران دریافت بیماری های دهان و دندان به وسیله دستگاه دندانپزشکی بود زیرا تولیدات ایرانی در حد بسیار بالایی از کیفیت برخوردار هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 533

به "واردات محصولات شوینده دهان و دندان مختل شد، قاچاق محصولات بی کیفیت از چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات محصولات شوینده دهان و دندان مختل شد، قاچاق محصولات بی کیفیت از چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید