وراتی: تا آخرین لحظه امید داشتم ایتالیا را در یورو 2016 همراهی کنم

به گزارش وبلاگ واحدی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن از اینکه نمی تواند تیم ملی فوتبال کشورش را در مسابقات یورو 2016 همراهی کند، ابراز تأسف کرد.

وراتی: تا آخرین لحظه امید داشتم ایتالیا را در یورو 2016 همراهی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرگزاری تسینم، باشگاه پاری سن ژرمن شب گذشته (شنبه) اعلام نمود، مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی این تیم که از ناحیه کشاله ران آسیب دیده و در تاریخ 16 مِی (27 اردیبهشت) در دوحه قطر مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت، به مدت هشت هفته به دور از میادین خواهد بود. به این ترتیب هافبک 23 ساله PSG شانس همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات یورو 2016 را از دست می دهد.

وراتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: تا آخرین لحظه امید داشتم که بتوانم در مسابقات مهمی همچون یورو حضور داشته باشم و به هم تیمی هایم یاری کنم تا به اهدافی که ترسیم نموده ایم، برسیم اما متأسفانه نشد. به زودی پایم جراحی خواهد شد. برای هم تیمی هایم آرزو می کنم که تجربه شگفت انگیزی را در فرانسه داشته باشند و امیدوارم تابستانی جادویی برای تمامی ایتالیایی ها باشد.

وی در ادامه نوشت: همچنین می خواهم از طرفداران پاری سن ژرمن تشکر کنم که همواره کنارم بوده اند. قول می دهم که تمام تلاشم را به کار گیرم تا هر چه سریع تر و قدرتمندتر به میادین برگردم.

مسابقات یورو 2016 از تاریخ 10 ژوئن تا 10 جولای (21 خرداد تا 20 تیر) به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد. شاگردان آنتونیو کونته در تاریخ 13 ژوئن (24 خرداد) در اولین بازی خود به مصاف بلژیک می فرایند و پس از آن باید برابر تیم های سوئد و ایرلند صف آرایی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 681

به "وراتی: تا آخرین لحظه امید داشتم ایتالیا را در یورو 2016 همراهی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: تا آخرین لحظه امید داشتم ایتالیا را در یورو 2016 همراهی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید