ولاسکو: عملکرد بازیکنانم غیرقابل توصیف است، به آنها افتخار می کنم، تنها مشکل، تجربه ایتالیایی ها بود

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه عملکرد تیم ایران در دو بازی برابر ایتالیا غیرقابل توصیف است، گفت: در خاک ایتالیا از این تیم چهار امتیاز گرفتیم و این خیلی با ارزش است.

ولاسکو: عملکرد بازیکنانم غیرقابل توصیف است، به آنها افتخار می کنم، تنها مشکل، تجربه ایتالیایی ها بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با ایتالیا گفت: بازیکنان تیم ایران ناراحتند، چون می توانستند بازی را ببرند. من از ته دل به شاگردانم افتخار می کنم که در این جو و شرایط اینگونه بازی کردند.

وی تیم ایتالیا را یکی از بهترین تیم های والیبال دنیا دانست و گفت: کسب این نتیجه در برابر این تیم بسیار خوب و ارزشمند است. تیم ایران برای بازی با کوبا بهتر از این خواهد شد، زیرا تجربه های خوبی در بازی با ایتالیا به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران توضیح داد: برای بازی با کوبا زمان کمی برای هماهنگ شدن داریم و تیم ایران تجربه در لیگ دنیای ندارد و تا خود را با شرایط فشرده این بازی ها وفق دهد، کمی زمان می برد.

وی تاکید نمود: ملی پوشان ایران جنگندگی و سازماندهی خوبی داشتند. شاید تنها مشکل کمی تجربه آنان بود، اما از عملکرد آنان رضایت کامل دارم. من از بازی خیلی خوشحالم چون تیم خیلی خوبی داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره چگونگی مهار زایتسف گفت: تیم ما برای مهار این بازیکن خوب ایتالیا که هم تکنیک و هم تاکتیک خوبی دارد، برنامه داشت و توانستیم به خوبی او را مهار کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پیروزی نخست ایران در برابر ایتالیا شانسی بوده یا نه، گفت: من در خصوص شانس اصلا این جور فکر نمی کنم. الان بازی تمام شده و باید بپذیریم که ایتالیا در بازی با ما مشکل داشت. البته تیم ایران نیز باید بیشتر کار کند و در آینده حتما پیروز تر خواهد بود. درست است که ایران در بازی دوم شکست خورد، اما تجربه های بسیار گرانبهایی به دست آورد. بازیکنان اگر نبازند جنگندگی را یاد نمی گیرند.

خولیو ولاسکو در خصوص اعتراضش به داور بازی ایران و ایتالیا گفت: من نسبت به عملکرد داور بازی دوم اعتراض داشتم، ولی دیگر بازی تمام شده و باید به بازی با کوبا فکر کنیم. دو ست بردیم و دو ست باختیم، مقابل صربستان هم تا آخر جنگیدیم و من به همین دلیل به تیمم افتخار می کنم. فکر می کنم نه تنها من، بلکه همه ملت ایران به ملی پوشان والیبال افتخار می نمایند. آنان هم قلب بزرگ و تفکر بزرگی دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص جو سنگین سالن مسابقه در دیدار دوم ایران و ایتالیا گفت: قبول دارم سالن کوچک بود و این را قبول دارم که شرایط در اینجا سخت بود، اما من تیمم را برای چنین شرایطی آماده نموده ام.

وی در خصوص عملکرد امیر غفور نیز گفت: من او را خیلی دوست دارم. او جوان است و باید برای این بازی ها آماده گردد. برای تغییر فکر بازیکنان ایران کوشش زیادی نموده ام.

ولاسکو در باره باخت در دوست اول و دوم نیز گفت: نخستین چیز این است که از بازی کردن ناامید نشوی و باورت را به پیروزی ادامه بدهی. بازیکنان باید یاد بگیرند و گرفتند که حتی در بدترین شرایط متوقف نشوند. این موضوع نکته بسیار مثبتی است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 346

به "ولاسکو: عملکرد بازیکنانم غیرقابل توصیف است، به آنها افتخار می کنم، تنها مشکل، تجربه ایتالیایی ها بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولاسکو: عملکرد بازیکنانم غیرقابل توصیف است، به آنها افتخار می کنم، تنها مشکل، تجربه ایتالیایی ها بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید