پرسپولیس از کناره ها به جایی نمی رسد

به گزارش وبلاگ واحدی، پرسپولیس بازیکن بلندقامتی در خط حمله ندارد که این سانترها به کارش بیاید و چه بهتر که بجای سانتر کردن، روی زمین بازی کند.

پرسپولیس از کناره ها به جایی نمی رسد

به گزارش خبرنگاران ، بازی با 2-4-4 دلخواه برانکو، ناخودآگاه توپ را می برد به کناره ها. جایی که پرسپولیس ارسال کننده توانایی ندارد. حسین ماهینی معمولا از نیمه زمین نفوذ نمی کند و بشار رسن هم بازیکن لب خط نیست. از طرفی محمد انصاری که فصل پیش مدام در حملات به امیری یاری می کرد، نتوانسته به آن اندازه با عالیشاه هماهنگ باشد و این همان چیزی است که باعث می گردد بال های پرسپولیس کارایی خود را از دست بدهد.

درست مثل اتفاقی که در بازی رفت برابر الدحیل رخ داد و بر اساس آمار سایت ای اف سی، فقط یکی از سانترهای متعدد بازیکنان پرسپولیس با موفقیت به مقصد رسید! شاگردان برانکو در 66درصد توپ های هوایی، نبرد را به تیم قطری باختند. اتفاقی که باعث شد پرسپولیس هم در حمله و هم دفاع آسیب ببیند. گلی که الدحیل وارد دروازه پرسپولیس کرد، روی ضربه سر بود و البته ده دقیقه قبل از گل هم با خلق یک موقعیت جدی به بازیکنان پرسپولیس هشدار داده بودند.

موقعیت های پرسپولیس هم به خاطر سانترهای بی هدف و مهاجمانی ناکارآمد روی هوا یکی پس از دیگری خنثی می شد. دو عامل در این سانترهای ناموفق پرسپولیس تاثیر پررنگی داشت. اول، فیزیک درشت تر مدافعان حریف نسبت به مهاجمان پرسپولیس و بعد هم کیفیت پایین ارسال های بازیکنان کناری پرسپولیس که هر دو مورد می تواند صعود تیم برانکو را به خطر بیندازد.

سانترهای بازیکنان پرسپولیس در این بازی به قدری بد بود که اصلا نبردی بین مهاجمان این تیم و مدافعان حریف شکل نمی گرفت تا قد بلندتر بازیکنان الدحیل خیلی به چشم بیاید. از طرفی پرسپولیس بازیکن بلندقامتی در خط حمله ندارد که این سانترها به کارش بیاید و چه بهتر که بجای سانتر کردن، روی زمین بازی کند.

2 – 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 73

به "پرسپولیس از کناره ها به جایی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از کناره ها به جایی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید