پزشک تیم ملی تکواندو: خدا را شکر پای مردانی دچار شکستگی نشده است، کوشش می کنیم او را به گرندپری بلغارستان برسانیم

به گزارش وبلاگ واحدی، افشین رهبری گفت: خدا را شکر مردانی دچار شکستگی نشده است و مصدومیت او از ناحیه بافت نرم است.

پزشک تیم ملی تکواندو: خدا را شکر پای مردانی دچار شکستگی نشده است، کوشش می کنیم او را به گرندپری بلغارستان برسانیم

با تور بلغارستان از کشوری اروپایی دیدن کنید.

افشین رهبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مصدومیت سجاد مردانی در دومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2019 گفت: متاسفانه سجاد مردانی در نخستین مسابقه خود از ناحیه روی پای راست آسیب دید و این مصدومیت در مسابقه دوم تشدید شد. بعد از این اتفاق به او شرح دادم که در صورت ادامه دادن به مسابقه امکان تشدید آسیب دیدگی او وجود دارد، اما مردانی تمایل داشت با توجه به حساسیت مسابقات گرندپری و امتیازات بالای این رقابت ها به کار خود ادامه بدهد.

وی در مورد وضعیت مصدومیت مردانی در حال حاضر گفت: بعد از بازگشت تیم ملی از ژاپن، مردانی در اصفهان از پای خود عکس گرفت که هنوز عکس و گزارش پزشکی را ندیدم، اما در آخرین صحبتی که با او داشتم به نظر می رسد که خدا را شکر شکستگی وجود ندارد و بافت نرم آسیب دیده است. البته آسیب دیدگی شدید است و به خاطر ادامه دادن مسابقات تشدید هم شده است. فکر می کنم احتیاج است تا مدتی استراحت کند تا مردانی مجددا به شرایط مسابقه بازگردد.

پزشک تیم ملی تکواندو در مورد احتمال حضور کاپیتان تیم ملی تکواندو در سومین مرحله مسابقات گرندپری در بلغارستان گفت: با توجه به اینکه شکستگی وجود ندارد و آسیب دیدگی در ناحیه بافت نرم است، خیالمان برای درمان راحت تر است. کوشش خواهیم کرد تا با حداکثر توان کار کنیم و تا بهبودی مردانی برای حضور در مسابقات گرندپری بلغارستان حاصل گردد و بتواند در این رویداد حضور پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 501

به "پزشک تیم ملی تکواندو: خدا را شکر پای مردانی دچار شکستگی نشده است، کوشش می کنیم او را به گرندپری بلغارستان برسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک تیم ملی تکواندو: خدا را شکر پای مردانی دچار شکستگی نشده است، کوشش می کنیم او را به گرندپری بلغارستان برسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید