پلمب 16 خانه اجاره ای در استان اصفهان

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان از تشدید برخورد بازرسان با فعالیت کلید به دستان و خانه های اجاره ای در استان اطلاع داد.

پلمب 16 خانه اجاره ای در استان اصفهان

جهت دریافت خدمات لیست قیمت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان روز 7 فروردین ماه 99 با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تشکیل کمیته تلفیقی بازرسی متشکل از کارشناسان ارشد معاونت گردشگری اداره کل و ادارات اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دادگستری، کار نظارت بر فعالیت خانه های اجاره ای و کلید به دستان از 28 اسفندماه شروع شد.

او ادامه داد و گفت: گزارش هایی دال بر فعالیت غیرقانونی کلید به دستان در بعضی از مبادی ورودی شهر اصفهان در طی شب های گذشته به دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارائه شد، لذا کمیته بازرسی تلفیقی ستاد سفر اصفهان با اجرای عملیات شبانه پیروز به برخورد با این عوامل شد و با دستور قضایی، تا به امروز 16 خانه اجاره ای که به صورت غیرقانونی اقدام به پذیرش گردشگر می کردند، شناسایی و تعطیل شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 923

به "پلمب 16 خانه اجاره ای در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 16 خانه اجاره ای در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید