چرا مدیران کشتی برای رفتن عجله دارند؟ ، استعفاهای زنجیره ای

به گزارش وبلاگ واحدی، استعفای زنجیره ای مدیران فدراسیون کشتی که با فاصله بسیار اندکی از رئیس انجام می گردد، آیا نشان از عجله آن ها برای رفتن است یا اعلام وفاداری به خادم؟

چرا مدیران کشتی برای رفتن عجله دارند؟ ، استعفاهای زنجیره ای

به گزارش خبرنگاران ، این دومین بار است که رسول خادم استعفا نموده. در بار اول هم بیانیه داده بود اما استعفایش بیشتر حالت قهری داشت. این بار اما می گوید می خواهد در سکوت برود و گویا قصدش این بار برای رفتن جدی است.

پس از استعفای اول رسول خادم یکی از پس از لرزه ها استعفای دسته جمعی اعضای شورای فنی بود. شورایی که یکی از بازوهای اصلی خادم برای اجرای تفکرات و البته سپر بلایی بود برای ترکش های تصمیمات اشتباه.

  • تکرار سناریوی قبلی

    حالا یک بار دیگر اولین گروهی که به استعفای خادم واکنش نشان داده و در پی او از سمتشان کناره گیری کردند، همین اعضای شورای فنی بودند. اعضای شورای فنی که تقریبا تمام تصمیمات درست و غلط رئیس مستعفی کشتی از کانال آن ها اعلام و اجرا می شد، حالا با استعفای خادم، فرار را بر قرار ترجیح می دهند تا دیگر مجبور نباشند مانند رسول، در مقابل ناکامی بزرگ و عملکرد به شدت ضعیف کشتی در رقابت های جهانی پاسخ دهند.

    آغازگر روند استعفاها، دو تن از برجسته ترین اعضای کمیته فنی کشتی آزاد بودند. ابراهیم جوادی و منصور برزگر اولین نفرات مستعفی شورای فنی بودند که حالا دیگر نه خادمی هست که از آن ها پشتیبانی کند و نه آن ها با مصاحبه های حمایت گونه از رئیس پشتیبانی نمایند.

    حالا به هیچ وجه بعید نیست که مانند استعفای قبلی خادم، سایر اعضای شواری فنی هم پس از آنالیز فضای موجود، در پی جوادی و برزگر از سمت خود استعفا دهند و دنباله رو رئیسی باشند که بجای ماندن و پاسخگویی درباره حال و روز کشتی و شاید صاف کردن درختی که کجش نموده، راه فرار را در پیش گرفته است.

    • عجله برای رفتن از فدراسیون کشتی

      رضا لایق و حمید بنی تمیم، دبیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی ظهر امروز پس از استعفای رسول خادم از سمت خود کناره گیری کردند تا بعد از استعفای اعضای شورای فنی، بازار کناره گیری مسئولان فدراسیون کشتی همچنان داغ باشد! شرایط به شکلی پیش می رود که گویا اهالی و مدیران فدراسیون کشتی در حال فرار از حادثه بزرگی هستند و حالا پس از استعفای رئیس، برای رفتن از این فدراسیون عجله دارند.

      پس از لایق و بنی تمیم، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی هم از سمتش کناره گیری کرد. در چهارمین بخش استعفاها پس از خادم، اعضای شورای فنی و دبیر و نایب رئیس، استعفای مریم منظمی ادامه این روند جالب و عجیب بود.

      به این ترتیب در فدراسیون کشتی حالا رئیس، هر دو نایب رئیس و دبیر استعفا داده اند و در عمل دیگر مقام مسئولی باقی نمانده که نخواهد به همین سرعت از فدراسیون برود! به این ترتیب اگر قرار بر گذاشتن سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات باشد، آیا فردی خارج از چارچوب فدراسیون باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد؟ استعفای دسته جمعی همه مدیران و همکاران رئیس مستعفی نشان می دهد یا از عجله آن ها برای رفتن پرده بر می دارد یا می خواهد نشان دهد که تا چه اندازه به خادم وفادار اند؟

      5،2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 124

به "چرا مدیران کشتی برای رفتن عجله دارند؟ ، استعفاهای زنجیره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مدیران کشتی برای رفتن عجله دارند؟ ، استعفاهای زنجیره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید