کاظم جلالی استوارنامه خود را تقدیم پوتین کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس جمهور روسیه در مراسم دریافت استوارنامه کاظم جلالی سفیر جدید ایران برتلاش مسکو برای حفظ برجام تأکید کرد.

کاظم جلالی استوارنامه خود را تقدیم پوتین کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جدید ایران در فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه 16 بهمن ما 1398 طی مراسم رسمی در محل کاخ کرملین استوارنامه خو د. را تقدیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه کرد.

در این مراسم که با تشریفات ویژه گارد ویژه ریاست جمهوری در کاخ کرملین برگزار گردید، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه و یوری اوشاکوف مشاور رئیس جمهور روسیه در امور بین الملل و جمعی از سفرای خارجی حضور داشتند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم تقدیم استوارنامه کاظم جلالی سفیر جدید ایران در روسیه در جمع سایر سفرای حاضر بیان کرد: روابط روسیه با ایران ماهیت محبت آمیز و محترمانه دارد. پروژه های کلان دوجانبه در بخش انرژی، از جمله انرژی هسته ای، راه آهن، و دیگر حوزه های مالی بطور منظم پیش می رود.

وی اضافه کرد: قصد داریم همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم بین المللی را تقویت نموده، اقدامات خود در چارچوب فرایند آستانه برای مساعدت به حل بحران سوریه را هماهنگ کنیم.

رئیس جمهور روسیه بیان کرد: روسیه به کوشش برای حفظ برجام ادامه می دهد و معتقدیم این توافق بین المللی برای ثبات جهانی و منطقه ای دارای اهمیت زیادی است.

کاظم جلالی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه چهارشنبه چهارم دی ماه 1398 در دومین روز از حضور خود در مسکو با ایگور مورگولوف معاون وزیر خارجه روسیه ملاقات و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.

جلالی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به جای مهدی سنایی عهده دار سفارت ایران در مسکو شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 900

به "کاظم جلالی استوارنامه خود را تقدیم پوتین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظم جلالی استوارنامه خود را تقدیم پوتین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید