یاری 500 هزار یورویی بازیکنان اینتر به بیمارستان کرونا ایتالیا

به گزارش وبلاگ واحدی، ایرنا- بازیکنان، اعضای کادر فنی و کارمندان شاغل در باشگاه اینترمیلان با راه اندازی جنبشی جهانی در راستای مقابله با کووید-19، اقدام به جمع آوری پول برای اهدا به مرکز بیماری های عفونی بیمارستان شهر میلان کردند.

یاری 500 هزار یورویی بازیکنان اینتر به بیمارستان کرونا ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

هدف از این اقدام، سرمایه گذاری برای تحقیقات این مرکز است که در خط مقدم جبهه مقابله با ویروس کشنده کرونا قرار داشته و نقشی حیاتی را در ساخت و توسعه واکسن کووید-19 ایفا می نماید.

تا اینجای کار، بازیکنان و کارکنان باشگاه اینتر در مجموع بیش از 500 هزار یورو به این صندوق یاری نموده اند.

باشگاه اینتر که مالکیت آن را گروه هلدینگ چینی سونینگ در اختیار دارد، از زمان شروع شیوع کرونا در چین و تا به امروز که این ویروس وارد ایتالیا شده و تلفات زیادی را برجای گذاشته است، همیشه از مبارزه علیه کووید-19 حمایت نموده است.

بازیکنان نراتزوری در جریان شهرآورد میلان و زمانی که در حمایت از مردم چین با برچسبی بر بازو وارد زمین شدند، 300 هزار ماسک به شهر ووهان، خاستگاه این ویروس اهدا کردند.

در ایتالیا نیز، گروه سونینگ و اینتر 100 هزار یورو به دپارتمان زیست پزشکی و تحقیقات بالینی بیمارستان میلان اهدا نموده و علاوه بر این، 300 هزار ماسک و سایر اقلام پزشکی برای اداره دفاع مدنی ایتالیا فراهم آورده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1024

به "یاری 500 هزار یورویی بازیکنان اینتر به بیمارستان کرونا ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 500 هزار یورویی بازیکنان اینتر به بیمارستان کرونا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید