کیِلینی: گواردیولا مدافعان ایتالیایی را نابود نموده است

به گزارش وبلاگ واحدی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس سرمربی منچسترسیتی را مسبب از بین رفتن ارزشی در فوتبال ایتالیا می داند که سالیان سال باعث موفقیت کالچو در عرصه های بین المللی بود.

کیِلینی: گواردیولا مدافعان ایتالیایی را نابود نموده است

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا زمستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، جورجو کیِلینی، فلسفه تاکتیکی پپ گواردیولا باعث از بین رفتن یک نسل از مدافعان فوتبال ایتالیا شده است چرا که او سبب شده است که مدافعان کالچو مسئولیت و خصلت اصلی شان یعنی یارگیری سرسختانه را از یاد ببرند و روی به ایفای نقش به عنوان یک هافبک بازیساز بیاورند.

کیلینی در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (آدینه) تیم ملی ایتالیا برابر سوئد در پلی آف جام جهانی 2018 روسیه به خبرنگاران گفت: گواردیولائیسم بسیاری از مدافعان ایتالیایی را تا حدود خراب نموده است. الان مدافعان می دانند که چطور باید بازیسازی نمایند و توپ را در سراسر زمین به گردش درآورند اما آنها دیگر نمی دانند که چطور باید یارگیری نمایند و متأسفانه شرایط فعلی مدافعان ما اینگونه است. کم سن و سال تر که بودم، عادت داشتیم تمریناتی برای یارگیری بازیکن مقابل مان انجام دهیم. این روزها دیگر مدافعان ایتالیایی نمی دانند که چطور باید روی سانترها بازیکن مقابل شان را مهار نمایند، البته من این را فقط درباره مدافعان ایتالیایی می توانم بگویم و به مدافعان سایر کشورها کاری ندارم. این واقعاً تأسف آور است چون ما داریم چیزی که در DNA فوتبال ایتالیا بود را از دست می دهیم و آن خصلتی که به خاطرش در جهان معروف بودیم را فراموش می کنیم.

مدافع تیم ملی ایتالیا ادامه داد: اکنون ما برای پست های هجومی به بازیکنان جدید احتیاج داریم اما برای خط دفاعی مان هم احتیاج به پرورش بازیکنان مستعد داریم چون ما هرگز قادر نخواهیم بود تیکی تاکای اسپانیا را پیاده کنیم و این اصلاً در فلسفه بازی مان هم نیست، البته همین حال هم بازیکنان مدافعان جوان خوبی داریم، بازیکنان مانند کالدرا، روگانی و رومانیولی که البته آنها باید تجربه بیشتری از بازی در فوتبال ملی کسب نمایند اما این طبیعی است. در واقع تعداد بازی های ملی بسیاری از آنها از من زمانی که همسن و سال شان بودم بیشتر است.

تیم ملی ایتالیا از ساعت 23:15 به وقت تهران میهمان سوئد است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 911

به "کیِلینی: گواردیولا مدافعان ایتالیایی را نابود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیِلینی: گواردیولا مدافعان ایتالیایی را نابود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید