گازرسانی به 2000 واحد مسکن مهر شهرستان اهر

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: رئیس اداره گاز اهر از ایجاد زیرساخت های لازم برای اشتراک پذیری بیش از 2000 واحد مسکونی مسکن مهر در این شهرستان اطلاع داد.

گازرسانی به 2000 واحد مسکن مهر شهرستان اهر

جهت دریافت خدمات ابعاد آلاچیق 10 نفره با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اهر، مستعلی مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای اشتراک پذیری واحدهای مسکونی مسکن مهر نداریم و این اداره آمادگی دارد در عرض 24 ساعت اقدام لازم برای ثبت نام و اشتراک پذیری کند.

وی اضافه کرد: تا به امروز بیش از 600 واحد مسکونی مسکن مهر در این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مرادی گفت: تمام پروژه های در دست اجرای مسکن مهر نیز به محض اتمام واحدهای مسکونی درحال اجرا انشعاب گاز واگذار می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به تمام مناطقی که مسکن مهر درحال اجراست و زیرساخت های لازم در بخش گاز رسانی آماده شده است بدون هیچ محدودیتی به تمام متقاضیان زمینه اشتراک پذیری فراهم می گردد.

این مقام مسئول با اشاره به بارش برف و برودت هوا در روزهای اخیر اشاره نمود و اضافه کرد: خوشبختانه با تعامل و هماهنگی لازم با ادارات راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه راه های دسترسی به مراکز تحت فشار و ایستگاه ها بازگشایی شده و هیچ مسئله ای در این شهرستان دراین زمینه وجود ندارد.

رئیس اداره گاز اهر اضافه کرد: با آموزش های انجام گرفته برای پرسنل فنی و اداری شرکت گاز در طول سال و اجرای چندین مانور در حوزه فعالیت خود از سوی شرکت گاز استان پرسنل این اداره در آمادگی کامل بسر می برند و بیش از 20 نفر از پرسنل فنی و امدادی این اداره با تماس 194 آماده هرگونه همکاری و مساعدت و امداد رسانی و دریافت گزارش ها هستند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1011

به "گازرسانی به 2000 واحد مسکن مهر شهرستان اهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گازرسانی به 2000 واحد مسکن مهر شهرستان اهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید