گتوسو پیشنهاد مربیگری سامپدوریا را هم رد کرد، یاچینی و دبیازی تنها گزینه باقیمانده

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی سابق میلان حاضر به قبول مسئولیت راهنمایی سامپدوریا نشد و حالا یکی از سرمربیان سابق این تیم گزینه اصلی جانشینی اوزه بیو دی فرانچسکو است.

گتوسو پیشنهاد مربیگری سامپدوریا را هم رد کرد، یاچینی و دبیازی تنها گزینه باقیمانده

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که بعضی رسانه های ایتالیایی از جنارو گتوسو به عنوان گزینه اصلی راهنمایی سامپدوریا یاد می کردند، سرمربی سابق میلان از قبول این مسئولیت خودداری کرد.

باشگاه سامپدوریا که به تازگی اوزه بیو دی فرانچسکو را از کار برکنار نموده است، امیدوار بود سرمربی سابق میلان را استخدام کند اما او که اخیراً پیشنهاد مربیگری جنوا را رد نموده بود، اکنون پیشنهاد رقیب همشهری این تیم را هم رد نموده است. آبی پوشان شهر جنوا فصل جاری را ناامید کننده شروع نموده اند و در هفت هفته سپری شده از سری A متحمل 6 شکست شده و در قعر جدول واقع شده است.

با رد شدن پیشنهاد مربیگری سامپدوریا از سوی گتوسو، این باشگاه اکنون تنها دو گزینه دیگری برای جانشینی دی فرانچسکو دارد که یکی از آنها جیانی دبیازی سرمربی سابق تیم ملی آلبانی است و دیگری جوزپه یاچینی که سابقه راهنمایی آبی پوشان شهر جنوا را هم دارد.

در میان این دو نفر، یاچینی تمایل خود را برای بازگشت به ورزشگاه لوئیجی فراریس اعلام نموده است. او به شبکه تله نورد ایتالیا گفت: تمام چیزی که اکنون با قاطعیت می توانم بگویم این است که شادمان می شوم که برگردم چون من همواره با اعضا و طرفداران سامپدوریا رابطه خوبی داشته ام. من با این شهر و تمام مردم آن رابطه ای فوق العاده دارم. سامپدوریا همواره در قلب من بوده است و من برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

یاچینی 55 ساله در فاصله ماه نوامبر سال 2011 تا ماه ژوئن سال 2012 راهنمایی سامپدوریا را در 31 بازی برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 458

به "گتوسو پیشنهاد مربیگری سامپدوریا را هم رد کرد، یاچینی و دبیازی تنها گزینه باقیمانده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو پیشنهاد مربیگری سامپدوریا را هم رد کرد، یاچینی و دبیازی تنها گزینه باقیمانده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید