گل پرسپولیس آفساید بود، جهان به آخر نرسیده است

به گزارش وبلاگ واحدی، دروازه بان تیم فولادخوزستان گفت: با باخت مقابل پرسپولیس جهان تمام نمی گردد و به فکر بازی های بعد خواهیم بود.

گل پرسپولیس آفساید بود، جهان به آخر نرسیده است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از باشگاه فولادخوزستان، احسان مرادیان دروازه بان تیم فولادخوزستان درباره بازی روز گذشته این تیم مقابل پرسپولیس گفت: می دانستیم بازی سختی است اما ما برای برد به میدان رفتیم چرا که تفکر تیم ما پیروزی است و بازی به بازی جلو می رویم، فکر می کنم اگر در نیمه اول موقعیت های ما گل می شد روال بازی عوض می شد.

وی ادامه داد: به هرحال به فکر بازی با ذوب آهن هستیم چرا که ما امید زیادی برای موفقیت و حضور در جمع بالانشینان داریم. تعدادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند و این ویروس علیه ما شده است. قطعا اگر در حالت عادی بود و همه بازیکنان در اختیار آقا جواد و کادرفنی بودند این نتیجه رخ نمی داد اما چه کنیم که این ویروس فعلا مقابل تیم ما قرار گرفته و امیدواریم که هرچه زودتر همه بازیکنان آمادگی صد در صد خود را به دست بیاورند.

دروازه بان فولاد درباره گل تیم پرسپولیس نیز عنوان نمود: وقتی بازیکن پرسپولیس در عرض حرکت می کرد، بشار رسن هافبک این تیم کاملا جلوی من بود، تنها یک لحظه شوت زده شده را دیدم و یک جهش به سمت چپ کردم و پس از آن شانسی شیرجه زدم چرا که دید کاملی نداشتم اما برخی در صحنه ای تلویزیونی آن زمانی را نشان می دهند که من جهش نموده ام اما باید صحنه را کامل دید و قطعا آفساید بود.

مرادیان در خاتمه گفت: درست است که باختیم اما جهان با این باخت تمام نمی گردد، تمام سعی مان را می کنیم که در دیدارهای آینده این بازی را جبران کنیم و به چیزی که لایقش هستیم، برسیم. از حمایت طرفداران و دلگرمی شان نیز ممنونیم که باوجود باخت با پیغام های خود به ما روحیه می دهند.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1362

به "گل پرسپولیس آفساید بود، جهان به آخر نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل پرسپولیس آفساید بود، جهان به آخر نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید