گواردیولا: در لیگ قهرمانان نباید اشتباه کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر هوفنهایم راضی است. او تاکید نمود که لیگ قهرمانان اروپا رقابت بزرگی است و فرصتی برای اشتباه وجود ندارد.

گواردیولا: در لیگ قهرمانان نباید اشتباه کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار برابر هوفنهایم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از بازی، گفت : ما در حال حاضر جزو 16 تیم برتر اروپا هستیم و منتظر حریف بعدی خود هستیم. هوفنهایم از نظر بدنی تیم بسیار خوبی نشان داد و به همین خاطر بازی آرام و بدون عجله شروع کردیم. سانه بسیار خوب ظاهر شد. گل اول او بسیار زیبا بود و روی گل دوم هم خوش شانس بود.

او درباره فرصت های زیادی که تیمش در این بازی از دست داد، اشاره نمود و اضافه نمود: ما تیم جوانی در اختیار داریم. به مهاجمان ما نگاه کنید. آنها 21 و 22 سال سن داشتند. نباید آرامش خود را از دست دهیم. به فودین نگاه کنید. در توانایی های این بازیکن اصلا شک ندارم اما او باید با بازیکنان بزرگی مثل داوید سیلوا، دی بروین و گوندوگان رقابت کند. او بازیکن جنگجو و پر تلاشی است و می تواند در منچسترسیتی بدرخشد.

گواردیولا در خاتمه صحبت های خود، افزود: ما در لیگ قهرمانان اروپا تجربه زیادی نداریم و طبیعی است که مشکلاتی هم داشته باشیم. در لیگ قهرمانان بهترین مربیان و بازیکنان بازی می نمایند و به همین خاطر رقابت اصلا آسان نیست. تیم های بزرگی مثل اینتر از دور رقابت ها خارج شدند. باید به خوبی بدانیم که لیگ قهرمانان اروپا فرصت اشتباه کردن نیست چرا که با یک اشتباه ممکن است که شماحذف شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 153

به "گواردیولا: در لیگ قهرمانان نباید اشتباه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: در لیگ قهرمانان نباید اشتباه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید