یک مهاجم استقلالی دیگر در آستانه جدایی

به گزارش وبلاگ واحدی، باشگاه ماشین سازی تبریز تمایل به جذب جابر انصاری دارد و ظاهراً مسوولان این باشگاه در روزهای اخیر مذاکراتی هم با این مهاجم انجام داده اند.

یک مهاجم استقلالی دیگر در آستانه جدایی

به گزارش خبرنگاران ، اینکه شفر به جابر انصاری اعتقادی ندارد و او را نمی خواهد، دیگر برای کسی پوشیده نیست. خود انصاری هم بارها اعلام نموده که تا نیم فصل در استقلال می ماند و بعد از آن از تیم جدا می گردد.

آخرین خبری که درباره انتقال او به گوش می رسد این است که باشگاه ماشین سازی تبریز تمایل به جذب جابر انصاری دارد و ظاهراً مسوولان این باشگاه در روزهای اخیر مذاکراتی هم با این مهاجم انجام داده اند.

با توجه به اینکه انصاری از گسترش فولاد به استقلال آمد، ماشین سازی یا همان گسترش فولاد سابق تصمیم دارد او را به خانه اش بازگرداند.

در شرایط فعلی که تیم فوتبال استقلال در خط حمله خود به شدت ضعف دارد و مهاجمان جدید جذب گردیده، هنوز نتوانسته اند آن طور که باید و شاید جای خالی مهاجمان جدا گردیده را پر نمایند، انتظار می رفت از جابر انصاری استفاده بیشتری در خط حمله گردد. به خصوص که هر بار شفر از انصاری استفاده نموده، او عملکرد خوبی از خود نشان داده اما ظاهراً نظر سرمربی آلمانی استقلال درباره او تغییری نمی کند.

160 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 66

به "یک مهاجم استقلالی دیگر در آستانه جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مهاجم استقلالی دیگر در آستانه جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید