1500 اتوبوس چینی وارد ناوگان حمل و نقل کلانشهرها می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: شهردار شیراز گفت: با هماهنگی شهرداری های کلانشهرها با بانک شهر تا انتها سال جاری، یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از کشور چین، به ناوگان عمومی حمل و نقل کلانشهرها تزریق می گردد.

1500 اتوبوس چینی وارد ناوگان حمل و نقل کلانشهرها می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا پاک فطرت در حاشیه هشتاد و هفتمین نشست ادواری کلانشهرهای کشور در تبریز، با بیان اینکه تا قبل از سال1360، 15درصد مالیات های اخذ شده در یک شهر، در همان شهر هزینه می شد، اظهار کرد: درصدی از مالیات های ماخوذه، باید به خود شهرها برگردد و در خود شهرها هزینه گردد.

وی توسعه حمل و نقل عمومی در کلانشهرها را از محورهای مهم نشست تبریز خواند و اضافه کرد: با هماهنگی شهرداری های کلانشهرها با بانک شهر تا سرانجام امسال، یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از کشور چین، به ناوگان عمومی حمل و نقل کلانشهرها تزریق می گردد.

پاک فطرت گفت: از طرفی هم اکنون دولت یارانه سنگینی را برای بنزین هزینه می نماید و از سوی دیگر، توسعه ناوگان عمومی، کاهش مصرف بنزین را در پی دارد؛ بنابراین امیدواریم وزارت نفت، در تامین هزینه این یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس همکاری داشته باشد.

شهردار شیراز، عبور از روزمرگی و تراکم فروشی را به منظور تحقق درآمدهای پایدار ضروری دانست و گفت: بهترین راه کسب درآمدهای پایدار، اخذ سالانه عوارض نوسازی املاک به قیمت روز و همچنین اخذ ماهانه عوارض اتومیبل است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 575

به "1500 اتوبوس چینی وارد ناوگان حمل و نقل کلانشهرها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 اتوبوس چینی وارد ناوگان حمل و نقل کلانشهرها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید