4 برد و 2 باخت ملی پوشان پنچاک سیلات در بازی های آسیایی

به گزارش وبلاگ واحدی، در انتها نخستین روز رقابت های پنچاک سیلات در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، 4 برد و 2 باخت حاصل ملی پوشان ایران بود.

4 برد و 2 باخت ملی پوشان پنچاک سیلات در بازی های آسیایی

به گزارش خبرنگاران، از ظهر امروز (پنج شنبه) یکم شهریور ماه 1397 نخستین روز مسابقات پنچاک سیلات در هجدهمین دوره بازی های آسیایی نمایندگان ایران در دو بخش بانوان و مردان به مصاف رقبای خود رفتند که 4 برد و 2 باخت حاصل کوشش ملی پوشان ایران بود.

نتایج ملی پوشان پنچاک سیلات ایران در روز نخست این رقابت ها به قرار زیر است:

وزن 55 تا 60 کیلوگرم 1) حامد هوسی در نخستین گام ایوب خان عبدالله اف از ازبکستان را در مرحله یک هشتم 5 بر 0 برد و راهی یک چهارم نهایی شد. 2) تهمینه کربلایی نیز در این وزن با خطای آلینا کامالوا نماینده قرقیزستان، برنده دیدار اعلام گردیده و راهی نیمه نهایی شد. 2) در این وزن نازنین میرمحمدتبار در بخش بانوان، با حساب 5 بر 0 نتیجه را به آجاک سیتی شازوانا از مالزی واگذار کرد و حذف شد.

وزن 60 تا 65 کیلوگرم 1) محمد رحیمی در نخستین گام با حساب 5 بر 0 ویوک کومار از نپال را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وزن 85 تا 90 کیلوگرم 1) بابک هشم زاده در گام نخست 5 بر 0 نتیجه را به شیخ علائدین شیخ فردوس از سنگاپور واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفت.

وزن 90 تا 95 کیلوگرم 1) محمد مرتاضی در مرحله یک هشتم به مصاف خوسانخون باراتف ازبکستانی را 5 بر 0 برد راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 55

به "4 برد و 2 باخت ملی پوشان پنچاک سیلات در بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 برد و 2 باخت ملی پوشان پنچاک سیلات در بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید