ادامه کوشش ها برای حضور معاونان وزیر ورزش در فدراسیون ها، این قسمت؛ جودو و امیررضا خادم!

به گزارش وبلاگ واحدی، با توجه به بازنشسته بودن رئیس فدراسیون جودو زمزمه های حضور یک معاون دیگر وزیر ورزش و جوانان در این فدراسیون به گوش می رسد.

ادامه کوشش ها برای حضور معاونان وزیر ورزش در فدراسیون ها، این قسمت؛ جودو و امیررضا خادم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش برخی روسای فدراسیون ها باید مسئولیت خود را به فردی دیگر واگذار نمایند. 12 یا 13 رئیس فدراسیون شامل این موضوع می شوند و بدین ترتیب وزارت ورزش باید خود را آماده برگزاری انتخابات این فدراسیون ها کند. اینکه سازوکار رفتن روسای فدراسیون های ورزشی به چه صورت است و وزارت ورزش چه برنامه ای برای این کار دارد نکته ای مهم است که باید در جای خود به آن پرداخته گردد؛ اما موضوعی که اکنون وجود دارد کوشش برای حضور برخی از معاونان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون هاست.

پس از اینکه غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با یاری این وزارتخانه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان شد، اکنون نوبت به دیگر معاون وزیر ورزش یعنی امیررضا خادم رسیده است. محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو جزو روسای بازنشسته است و شنیده گردیده وزارت ورزش برای جایگزینی او امیررضا خادم که هم اکنون معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های این وزارتخانه را در نظر گرفته است.

اگرچه وزارت ورزش و جوانان همواره اعلام و تاکید نموده که در انتخابات فدراسیون ها گزینه و دخالتی ندارد و ممکن است پس از این خبر نیز بار دیگر چنین موضوعی را عنوان کند اما وقتی ماجرای شعبانی بهار و فدراسیون تیروکمان رخ می دهد و گفته می گردد وزارتخانه ای که پول فدراسیون ها را می دهد، می تواند گزینه هم داشته باشد، حق داریم که شک کنیم. مثل اینکه در ساعت 12 ظهر گفته گردد شب است و گوینده این مطلب بر صحت آن تاکید کند اما از قدیم گفته اند که مستمع باید عاقل باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 106

به "ادامه کوشش ها برای حضور معاونان وزیر ورزش در فدراسیون ها، این قسمت؛ جودو و امیررضا خادم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه کوشش ها برای حضور معاونان وزیر ورزش در فدراسیون ها، این قسمت؛ جودو و امیررضا خادم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید