اولین برد آرسنال با امری ، اوزیل تنبیه گردیده بود؟

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران ، آرسنال بعد از دو شکست متوالی مقابل منچسترسیتی و چلسی موفق شد وستهم را 3 بر یک شکست دهد و از پایین جدول جدا گردد. این اولین برد اونای امری در یک بازی رسمی با آرسنال است و به این مربی اسپانیایی که جانشین ونگر گردیده کمک می نماید در روزهای آینده با آرامش بیشتری کار کند.

اولین برد آرسنال با امری ، اوزیل تنبیه گردیده بود؟

وستهم که مثل آرسنال دو بازی اولش را باخته بود در دقیقه 25 موفق شد روی یک ضدحمله به گل برسد. آرناتوویچ پس از همکاری با فیلیپه اندرسون با شوتی زمینی از پشت محوطه جریمه دروازه چک را باز کرد.

آرسنال که اوزیل را در اختیار نداشت پنج دقیقه بعد به گل تساوی رسید. بیرین، مدافع راست این تیم توپ خوبی به دهانه دروازه فرستاد که مونرئال، مدافع چپ توپچی ها آن را به گل تبدیل کرد.

آرسنال درنیمه دوم کوشش زیادی برای زدن گل برتری داشت و پایان در دقیقه 70 روی یک گل به خودی پیش افتاد. لاکازت در محوطه جریمه توپ را با سماجت گرفت و شوت او پس از برخورد به دیوپ به درون دروازه چرخید.

وستهم چند موقعیت خوب برای زدن گل تساوی داشت، ولی ولبک تازه وارد در دقیقه 91 گل سوم را زد تا خیال امری راحت گردد.

مهمترین سوالی که خبرنگاران بعد از بازی از سرمربی آرسنال سوال کردند، دلیل غیبت اوزیل بود. باشگاه اعلام نموده بود که هافبک آلمانی بیمار است، ولی یکی از خبرنگاران ESPN در حساب شخصی اش مدعی گردیده بود که اوزیل به دلیل مشاجره با امری در تمرین کنار گذاشته گردیده.

امری درباره این شایعه گفت: او بیمار بود و روز قبل از بازی تصمیم گرفتیم که بازی نکند. امروز حال او کمی بهتر بود و کنار تیم حضور داشت. این شایعه صحت ندارد. نمی دانم این ماجرا از کجا آمده.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 56

به "اولین برد آرسنال با امری ، اوزیل تنبیه گردیده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین برد آرسنال با امری ، اوزیل تنبیه گردیده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید