با سفرهای آسیایی کشتی کروز همراه شوید

به گزارش وبلاگ واحدی، این روزها کروزینگ جای خود را در فرنگ سفر و گردشگری باز نموده است، کشتی کروز از جذابترین نوع سفر ها به شمار رفته و پای خود را نیز در آسیا باز نموده است در ادامه با کشتی کروز آسیا آشنا خواهیم شد.

با سفرهای آسیایی کشتی کروز همراه شوید

برخی از سفرهای آسیایی کشتی کروز

شما اگر توریستی هستید که دوست دارد مکان هایی با چشم انداز های برجسته و شهرهای چند فرهنگی را ببینید، پس سفرهای آسیایی کشتی کروز می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای شما باشد. این قاره دارای یک تاریخ غنی است و این جایی است که یک گردشگر که مکانهای زیبا را دوست دارد می رود. خیلی ساده است، برای انجام این امر می توانید امروز با کشتی کروز به آسیا بروید و قطعا پشیمان نخواهید شد. قطعا این سفر به شهرهای آسیایی مانند هنگ کنگ و سنگاپور جذاب خواهد بود. معبدها در ژاپن و کامبوج باید برای هر کسی که از آن بازدید می نماید جذاب باشد. علاوه بر این، اگر شما از آدم های ماجراجو هستید، تورهای جنگل های بارانی در آسیا بیشتر از آنچیزیست که به دنبال آن هستید. همچنین دیوار بزرگ چین و خلیج Phang Nga Bay در تایلند را از قلم نیاندازید.

بهترین سفرهای آسیایی کشتی کروز

گردشگرانی که مایل به بازدید از چندین کشور آسیایی هستند، می دانند که کشتی کروز بهترین گزینه است. شما می توانید یک کشتی کروز 2 هفته ای را انتخاب کنید، از سریلانکا تا تایلند. همچنین یک کشتی کروز سه هفته ای که از چین آغاز و به ژاپن ختم می گردد. تجربه یک بار با کشتی کروز باعث می گردد که شما چندین بار آن را تجربه کنید. همچنین یک سفر محبوب نیز می تواند از هنگ کنگ تا سنگاپور باشد.

بهترین زمان سفر

هنگام سفر به آسیا بهتر است بدانید که خطوط مختلف کشتی کروز دارای جدول زمانی مختلف است. اطلاعات قابل توجهی که مهم است بدانید، این است که فصل بارانی در برخی از کشورهای آسیایی با جدول زمانی کشتی کروز همزمان است. از این رو، شما می توانید در طول تور خود (در مهر تا آذر در مالزی و آذر تا بهمن اندونزی) انتظار باران داشته باشید. بیشتر کشتی کروز ها از آذر تا خاتمه ماه فروردین برگزار می گردد.

رزرو تورهای کشتی کروز

با توجه به این که احتمالا پروازهای طولانی را برای رسیدن به جنوب آسیا و خاور دور انجام خواهید داد، هزینه آن می تواند گاهی زیاد باشد، به خصوص اگر به همراه خانواده بازدید می کنید. ممکن پول زیادی جهت تهیه بلیط هواپیما صرف گردد. علاوه بر این، بسیاری از مردم در این منطقه به این مقصد سفر می نمایند، بنابراین بهتر است در اوایل رزرو، زمانی که قیمت ها جذاب تر باشد، اقدام کنید. اگر شما یک برنامه سفرنامه انعطاف پذیر داشته باشید، می توانید همیشه از پیشنهادات لحظه آخری بهره ببرید.

برخی از بهترین خطوط کشتی کروز که در این منطقه فعالیت دارند عبارتند از:

  • شاهزاده کشتی کروز
  • کشتی کروز بین المللی کاراییب سلطنتی
  • خط هلند امریکا
  • کشتی کروز Costa
  • کشتی کروز ستاره
  • کشتی کروز کونارد
  • Activities

کشتی کروز خاورمیانه

بنادر بسیاری در آسیا وجود دارد و اگر شما می خواهید یک مقصد خاص را انتخاب کنید، ممکن است چالش بزرگی داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که سفرهای روزانه خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از خطوط کشتی کروز پیروی کنید تا موقعیت ها را از دست ندهید. به غیر از بازدید از شهرها، شما همچنین می توانید به بورنئو در اندونزی برای دیدن اوراگوتانها بروید، همچنین از جزایر اندامان و کامودو. شما همچنین می توانید در چندین جزیره از بالی، آپارتمان های رنگارنگ و شکوفه های گیلاس در ژاپن را نظاره کنید و از مزارع ماهی شناور در ویتنام بازدید کنید. در آسیا به اندازه کافی برنامه تفریحی وجود دارد، احتمالا به اندازه کافی زمان لازم برای انجام کارهای دیگر ندارید. گردشگران هنوز هم خاورمیانه را به عنوان یک مقصد کشتی کروز در نظر دارند. با این حال، کسانی که فرصتی برای بازدید ازاین منطقه دارند به شما خواهند گفت چگونه محو زیبایی های خاور میانه شده اند. منطقه دارای برخی از بنادرو شهرستانهای جذاب در دنیا است. تاریخ و طیف گسترده ای از میراث وجود دارد. همچنین زیبایی قابل توجهی از ویژگی های طبیعی که شما به آنها بر می خورید، از قلم نیاندازید. سواحل نفیس، معماری قابل توجه و همچنین مراکز خرید شگفت انگیزی که وجود دارد. از شهر مشهور دبی شما شگفت زده خواهید شد، زیرا شما می توانید فضایی پنهانی که این منطقه ارائه می دهد را کشف کنید.

امروزه خاورمیانه از هر زمان دیگری قابل دسترسی است. در حال حاضر شما می توانید خود را در یک کشتی کروز پرماجرا بدون هیچ نگرانی و یا تردید، غافلگیر کنید.

انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 122

به "با سفرهای آسیایی کشتی کروز همراه شوید" امتیاز دهید

3 کاربر به "با سفرهای آسیایی کشتی کروز همراه شوید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سفرهای آسیایی کشتی کروز همراه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید