بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول ها می آید

به گزارش وبلاگ واحدی، استودیو Galactic Cafe جمعه صبح در رویداد The Game Awards 2018 اظهار داشت که می خواهد The Stanley Parable را به کنسول ها بیاورد. این نسخه از بازی با نام The Stanley Parable: Ultra Deluxe شناخته می گردد و شامل محتوا و سرانجام های جدیدی خواهد بود. سازندگان همچنین گفتند که دارندگان پلتفرم کامپیوتر از تجربه این اثر غافل نخواهند شد و می توانند از این محتویات اضافه استفاده نمایند.

بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول ها می آید

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی در نظر گرفته نشده، اما اگر هنوز موفق به تجربه این اثر نشده اید، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا تمام بازی را به همراه محتویات جدیدش تجربه کنید.

یکی از مواردی که منجر به موفقیت این اثر شد، داستان آن بود. The Stanley Parable داستان یک کارمند اداره با نام استنلی را روایت می نماید. در یکی از روزها استنلی متوجه می گردد که تمامی همکارانش به صورت مرموزی غیبشان زده و اداره شان به یک مکان متروکه تبدیل شده. در این نقطه است که بازی کن وارد داستان می گردد و کنترل استنلی را به دست می گیرد. در حالی که مشغول گشت و گذار و آنالیز در محیط های بازی هستید، همواره یک راوی در کنار شما واقع شده است. این راوی پیش از اینکه بخواهید تصمیمی بگیرید یا حرکتی انجام دهید، درباره آن با شما صحبت می نماید و اعمال تان را توصیف می نماید.

The Stanley Parable برای اولین بار در سال 2013 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد و توانست تحسین منتقدین و افراد را به همراه داشته باشد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 150

به "بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول ها می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی عجیب و غریب The Stanley Parable به کنسول ها می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید