باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز افتتاح شد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، خسرو ساکی مدیرکل آموزش وپرورش البرز بعدازظهر چهارشنبه در جریان برگزاری نشست ویژه مراسم افتتاح باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز در کرج بیان نمود: رویکرد مدیریت روابط انسانی و ایجاد جو احترام متقابل بین کارکنان فرهیخته شاغل و بازنشسته آموزش وپرورش در وزارتخانه مطرح است و در این راستا در البرز به آن پرداخته ایم.

باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز افتتاح شد

وی اضافه کرد: ایده ها و طرح هایی همچون خانه تکریم از فرهنگیان که جهت معالجه به کرج سفر می نمایند ایجادگردیده است و اسکان آن ها تأمین گردیده است. توسعه صندوق قرض الحسنه وام ضروری و بیمه مکمل درمان و ده ها طرح رفاهی و فرهنگی دیگر هم اجرایی گردیده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز بیان نمود: خانه تکریم فرهنگیان با 8 سوئیت و 19 تخت و همچنین احداث درمانگاه فرهنگیان کرج در 5 طبقه با بیش از 3 هزار و 400 متر زیربنا ازجمله اقدامات توسعه ای فضاهای ویژه فرهنگیان است در البرز اجرایی گردیده است.

ساکی بیان نمود: احداث درمانگاه در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد هم انجام گردیده است و یکی از اقدامات امروز باشگاه پیشکسوتان است که با بهسازی و تجهیز مکان آن محقق گردیده است که مشتمل امکاناتی ازجمله استخر، کافه، رستوران و اتاق پزشک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 71

به "باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان البرز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید