بخش هایی از پارک جنگلی آبیدر نیازمند بهسازی است

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم زارعی شامگاه سه شنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با توجه به شرایط اقتصادی اکثر شهرداری های شهرهای کشورمان با مشکلات مالی مواجه هستند و این فقط مربوط به شهر سنندج نیست.

بخش هایی از پارک جنگلی آبیدر نیازمند بهسازی است

وی کاهش سهم شهرداری سنندج از مالیات برارزش افزوده نسبت به سنوات گذشته را نگران کننده خواند و بیان کرد: علی رغم این کاهش ها و مشکلات مالی پروژه های ارزشمندی هم اکنون در حال اجرا هستند.

وی بر توجه به کارهای جزئی و کوچک مثل پیاده راه ها تاکید کرد و افزود: یکی از مشکلات عدیده شهر سنندج مربوط به نبود پیاده راه است باید شهرداری در این زمینه هم وارد عمل شده و نهضت پیاده راه سازی را ایجاد کند.

فرماندار سنندج اظهارداشت: کیفیت مصوبات شورای اسلامی شهر نسبت به دوره قبل افزایش یافته است و تایید اکثر این مصوبات از سوی فرمانداری بیانگر همین مهم است.

زارعی با اشاره به اینکه مصوبات شورا به سمت و سوی توسعه شهر حرکت یافته و این‌مایه خوشحالی است، بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی شهرداری کسب درآمد پایدار است و می طلبد این نهاد در راستای تحقق این مسئله اساسی تلاش ویژه ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: نکته ای که باید بیشتر روی آن کار شود ایجاد شهرداری الکترونیک است که در نتیجه آن خدمات بهتر به مردم ارائه می شود و شاهد رضایت مندی بیشتری هم خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه نباید نسبت به نگهداری آبیدر غفلت شود، بیان کرد: با اعتباراتی که در این خصوص اختصاص داده می شود باید به نگهداری پارک جنگلی آبیدر کمک کنیم و قسمت هایی که نیاز به تعمیر دارد بهسازی کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: جریمه های کمیسیون ماده 100 بازدارنده نیست و می طلبد در راستای افزایش آن فکر و اقدامی شود.

زارعی نسبت به ساخت و ساز در تپه کوچکه ره ش سنندج هم واکنش نشان داد و گفت: با هر گونه ساخت و ساز در کوچکه ره ش مخالف هستیم و درابتدا قرار بود فقط حصار کشی در محوطه این تپه که از شهرداری مجوز آن را کسب کرده بودند، انجام شود.

وی عنوان کرد: ما خواهان حفظ تپه ها و تبدیل آنها به فضای سبز هستیم و هم اکنون ساخت و ساز در کوچکه ره ش متوقف شده تا تعیین تکلیف شود.

گفتنی است، در این جلسه روسای کمیسیون های عمران، ورزش، بودجه، تلفیق و نظارت شورای اسلامی شهر سنندج به ارائه گزارش عملکرد یک ساله خود پرداختند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 18

به "بخش هایی از پارک جنگلی آبیدر نیازمند بهسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش هایی از پارک جنگلی آبیدر نیازمند بهسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید