بسته خبری پرسپولیس، توبیخ، جریمه و اعتراض به نیمکت نشینی

به گزارش وبلاگ واحدی، پرسپولیس توبیخ و شجاع جریمه شد اما چشمگیرتر از این آرا، ناراحتی مصلح از نیمکت نشینی است که آن را به گوش هم تیمی هایش هم رسانده.

بسته خبری پرسپولیس، توبیخ، جریمه و اعتراض به نیمکت نشینی

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس توبیخ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس را توبیخ کرد. این رای به بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان برمی گردد که دو تیم به دلیل درگیری تماشاگران شان با رای قطعی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

جریمه برای شجاع و مارکو

به دلیل آنچه تخلف و رفتار غیرورزشی در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان عنوان گردیده، شجاع خلیل زاده و مارکو استیلینوویچ جریمه شدند. توبیخ کتبی و جریمه 5 میلیونی برای شجاع و توبیخ کتبی برای مارکو که هر دو رای، قطعی است.

طارمی برنمی گردد

اینکه چه کسی هر چند وقت یک بار خبر بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس را منتشر می نماید، کسی نمی داند و البته مهم هم نیست چرا که خود باشگاه دوباره تکذیبش نموده. در واکنش به شایعه بازگشت طارمی، حسین خبیری مشاوری مدیرعامل پرسپولیس گفته: نه طارمی برای بازگشت اعلام آمادگی نموده و نه باشگاه چنین پیشنهادی به او داده است.

کریم باقری جانشین برانکو

تمرین روز شنبه پرسپولیس زیر نظر کریم باقری برگزار خواهد شد. برانکو و دستیاران هموطنش به کرواسی رفته اند و یکشنبه برمی گردند اما تمرین پرسپولیس شنبه شروع می گردد که به همین دلیل، باقری آن را برگزار خواهد نمود.

منشا قید سفر را زد

گادوین منشا که قرار بود بعد از بازی مقابل الدحیل به ایتالیا برود ، قید این سفر را زد و بجای دیدار با خانواده اش با تیم به تهران بازگشت. گرانی دلار و بلیت هواپیما تنها دلیلی بود که باعث شد مهاجم نیجریه ای چنین تصمیمی بگیرد.

ناراحتی مصلح از نیمکت نشینی

شایان مصلح گوش از بازی نکردنش ناراحت است و این ناراحتی را به گوش هم تیمی هایش هم رسانده. برانکو در نیمه دوم بازی با الدحیل مصلح را هم برای گرم کردن بلند کرد اما با این وجود فرصتی بازی به او نرسید تا ناراحتی مصلح دوچندان گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 64

به "بسته خبری پرسپولیس، توبیخ، جریمه و اعتراض به نیمکت نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، توبیخ، جریمه و اعتراض به نیمکت نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید